Ändrade "planer"

Idag fick jag besök och Jessika och Malin hade tagit med dig idag. Blev så glaaad!!! Och så har ni hållt med hemligt för mig i en hel vecka!
Jo, sen blev det lite ändrade planer för rummet. Tvn hamnade på annat ställe och där den egentligen skulle stå så står det nu en NY bur!!! Snart, snart, snart ska jag skaffa två råttor! Längtar! En sån bur jag velat ha så himla länge hittade jag på blocket. Så under mitt besök åkte vi alla och hämtade den.
Tusen tack för hjälpen

 

Nu ska jag snart sova så...

Godnatt allihopa!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jaaa!! En helt lyckad dag!! :D Love you

2010-01-11 @ 22:23:40
URL: http://mostermaliin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättekul att du blev nöjd med buren :) kram

2010-01-11 @ 22:27:09
Postat av: Krullan

Ny bur. så fiiiint :) Är denna större än din gamla, ser inte det på bilden...!?



love you, puss

2010-01-12 @ 14:52:15
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0