Ursäkta den dåliga uppdateringen...

...men ja, dagen har inte riktigt varit på topp. Men jag följde med till Maxi (som vanligt) då personalen skulle storhandla. Jag skulle då fylla på mitt förråd...hmm..undra med vad?! :-D
Näääädå inte alls beroende! (hahaha)
På väg tillbaka till Orana från Maxi så tog jag några foton från bilen. Det har varit underbart väder idag. Mycket sol....och det gillar jag!
När vi kom tillbaks så fick jag en sån där flashback´s-sak igen. Blev heeelt slut i kroppen. Det känns efteråt som om man nyss tränat värsta hårda träningspasset, svetten rinner och jag nästan sitter och sover. Så därför fick jag vilat en stund före jag skulle hjälpa till med middagen.

Tvättat har jag också gjort en massa idag. Onödig info..men...men...såna här tråkiga dagar måste man ibland ha. Lugna, göra lite nytta (som distraherar tankarna) och bara vara.
Än en gång därför den dåliga uppdateringen idag.

Snart ska jag fortsätta rengöra mina örhängen (intressant?!..haha...)...suck...tar ett tag när man har 9 st att rengöra :-)

Imorgon bitti ska jag åka in till stan för att göra något som kallas ADIS...hmm...vet knappt vad det är men är typ en långt möte man har då man ska komma fram till vad man behöver hjälp med osv.

Sen bär det av till Jessika! LÄNGTAR!!! Tre mysiga dagar! Skönt att komma härifrån lite. Pausa och kanske till och med få en (eller fler) dagar UTAN några jobbiga stunder!
Längtar, längtar och LÄNGTAR!

Nu ska jag snart föröka sova. Upp tidigt imorgon.
Sov så gott allihopa 

Kommentarer
Postat av: Chris

Hoppas det går bra imorgon på mötet! Tyckte först det stod att du skulle på AIDS och blev lite förvirrad haha. Hörs im, hoppas vi kan klämma in en liten liten liten träff i helgen! =) Puss och kram

2010-02-04 @ 23:12:39
Postat av: Leia ♥

Vissa dagar är det lättare, andra svårare. :S

2010-02-04 @ 23:30:34
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Lina K

Otroligt fina vinterbilder!!! =)

2010-02-10 @ 14:57:24
URL: http://eimk.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0