Städa, djur, present, fairy-wings!

Idag har jag inte slappat lika mycket. Eller ska erkänna, somna en stund. Men nog lite påverkad pga. de ändrat på mina mediciner lite grann.
Jag har städat och hållt igång. Efter att ha storstädat en, ja, gaaanska så äcklig toalett så blev jag glatt överraskad när jag kom in på mitt rum. Mitt på golvet låg det en paket. Öppnade den och det va en almanacka man verkligen gör ALLT själv i. Så kul! Blev jätteglad! Fast förtod ganska snabbt att det kunde va lilla Tiger som lagt den där. Den låg inte så långt in i rummet, akta dig för råttorna, hahaha....
Tack Tiger!
Här nere kommer lite foto på världens sötaste Boss! Blandras mellan tax och jack russel. Supersöt, superkelig och väldigt lik i personligheten som "min" gamla hund Flippe (långhårig tax) Lägger sig på rygg och vill bli kelad hela tiden samtidigt som mat är lika mycket uppskattat. Precis som lilla Flippe =)
Såhär tråkig & trött har jag sett ut idag. Det är såhär att jag har någon slags överrörlighet i mina skuldror, vilket syns på denna bild. Ser ut som en puckelrygg....hahaha...jag vet...skitskumt. Men varför va som alla andra?! :-)
Därför va jag tvungen att visa hur dom kan stå ut. Bilden ger dock ingen rättvisa, ser inte så "farligt" ut här. Brukar få ganska starka reaktioner när jag visar det...haha...kanske mina Älv-vingar som håller på att växa ;-) Visst?!
Avslut med en bild på E´s kanin Patrik. Han är så himla, himla söt!
Ska försöka sova snart. MÅSTE få mer sömn. Samtal imorgon kl 9.30. Jobbigt!!! Men...men..måste göras!
Sov så gott allihopa 

Kommentarer
Postat av: moomer

hade hoppats att det va elvavingar,,, näää, bilden gör ingen rättvisa hur det ser ut,,, FYYYYYY,,säger jag bara,, älskar dig min ängel

2010-02-03 @ 17:28:41
Postat av: moomer

gud va söt den är .... Vill ha.

finns många måsten ,,men du vet Sandeda:) du fixar det..Bamsekramar

2010-02-03 @ 17:32:58

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0