Snowracers och fyrhjuling!

Äntligen lägger jag ut bilderna från detta underbart, roliga äventyr! Hahaha....det är verkligen svårt att fånga på bild hur snabbt det gick och hur kul det va. Som tur är så ville Bella följa med och hon fotade oss och t.om. filmade ett litet klipp. Tack Bella 
Här förbereds det inför färden...haha...ivriga Emma och jag har redan placerat oss..hahah...

Fina Bella-Bus satt nästan bakvänd under hela turen för att fota oss. Hon som så lätt blir åksjuk. Stackaren. Men supersnällt va det av henne 

Här åker vi snabbt med en liten Ebba springandes efter...haha...hon sprang hysteriskt efter oss. Senare brevid i åkern där hon riktigt fick ta i då nästan hela hon försvann i snön...haha...

...wohooo...en hand!...hahaha...

Nu började vi ramla av. När vi kom ut i djup snö va det verkligen till att hålla balansen och styra med heeela kroppen...låter lättare än det va...haha...

Här nedan kommer ett filmklipp.
Man ser knappt här hur snabbt det går i heller. Men har ni tålamod och tittar när vi båda ramlar samtidigt i slutet förstår man nog hastigheten lättare. Hahaha....vi flyyyger av, eller rättare sagt vi rullar av!

 


Ja, det va verkligen en upplevelse som jag hoppas sker snart igen. Träningsvärk i kroppen har jag dessutom...hahaha...hoppas inte min tränare läser detta. Jag har blivit sååååå otränad sen jag kom hit. Men...men...det bygger jag upp sen igen. Om inte annat så vet jag min tränare kommer typ...tvinga mig till det...haha....


Hoppas ni haft en mysig alla hjärtans-dag 


Kommentarer
Postat av: Krullan

Oooooh jävlar vad roligt. Jag skrattade i takt med er i filmen, hahaha! JAG VILL OCKSÅ ÅKA SÅNT. Tänk vad man kan göra pga snön! Fy så roligt...

2010-02-15 @ 12:05:32
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Malin

Ahhhh detta är tpiskt en sandra grej ,men sååå kul=)

2010-02-15 @ 17:25:24

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback