Samtalet...

...gick bra. Fast jag egentligen vill säga motsatsen. Men det va för det va så tufft. Första gången jag gick igenom en hel flashback (heter nog inte så det jag gick igenom under samtalet) tillsammans med min terapeut. Det va precis som om allt hände igen. Det rullades framför mig som en film men ändå va S med mig hela tiden. Det är så svårt att förklara vilket säkert gör att det är typ omöjligt att förstå. Allt kändes så verkligt, jag mådde illa och svettades massor. Det tog hårt på krafterna. Men fick mycket beröm utav S att jag klarade det så pass bra, trots jag inte varit här så länge.
Somna någon timme efter det.
Behövdes nog.
Nu har jag myst lite med Hugo & Snus och jag har löst det med fotona jag skrev förut och va lite irriterad över. Ja, vissa blev lite kapade i håret osv...haha...men jag ger mig icke! Skumt bara att jag inte fick alla fotona samtidigt, 15 ynka foto kunde dom inte skicka i samma brev? Så nu återstår det bara att se om de andra också går att klippa till så de passar in i min fina ram :-)
Inte så roligt inlägg det här...men kommer kanske fler sen...med bilder då också såklart.
Ha det så bra så länge

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

jag håller på att stressa som en galning här hemma :)

2010-02-03 @ 14:32:08
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: moomer

bra att samtalet gick bra,,jätteduktigt av dig,,det va säkert tufft o påfrästande,,skönt att du vilade efter...hoppas fotona passade i din fiiina ram(vill ha en sådan),,

ser framemot fler bilder.

Älskar dig.Stor Kram

2010-02-03 @ 14:42:41
Postat av: Tiger

duktig du är som kämpar på. kramar!

2010-02-03 @ 18:13:18
URL: http://madebytiger.blogg.se/
Postat av: Malin

Stolt över dig sis!! du är verkligen stark!

Många styrkekramar till dig!<3

2010-02-04 @ 12:56:43
URL: http://mostermaliin.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0