Rubrik?

Ja, jag har inte uppdaterat här på ett tag. Men nu tänkte jag visa lite bilder. Först några på mig och Rolf som Tiger tagit:


...och nu bilder på min älskade lilla prinsessa ♥
Denna måste jag bara visa för att den "hästen", vid namn Polli, köpte jag till Mollie när hon va bebis. Hon har fortfarande den när hon sover. Den är sliten och blev det ganska snabbt. Köpte en likadan en gång för att ja, få en lite fräschare Polli. Men nej, det gick inte hem :-)  Samma gamla Polli lever fortfarande.


Här nere kommer det lite bilder på Mollie...inte så seriösa då :-) "trams-bilder" kallar  jag dom.


Nej, nu ska jag leka lite med Hugo och Snus...
Ha det super allihopa 

Kommentarer
Postat av: moomer

hej.roligt att höra av dig <3,hoppas allt e bra<3 föresten hur många hundar finns det på gården??? härligt med många djur,,,,, snart ett paket:-)?

Stora Bamsekramar

2010-02-24 @ 09:55:27
Postat av: Cornelia

Fina bilder! :) är det din lillasyster på bilderna? kram

2010-02-24 @ 18:03:17
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: tiger

söt är du. det verkar vara många som gillar lila :) hoppas du har en bra kväll! kram

2010-02-24 @ 20:26:01
URL: http://madebytiger.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0