Paket...

...fick jag idag! Av min älskade Kusse som skickat med posten. Det va lite godis(såklart), ett halsband med en ÄLVA på, två par örhängen och gulliga små lappar med små meddelanden. Blev JÄTTEGLAD!
Tack Kussen!
...hahaha...minns du denna kvällen? Min "livvakt" :-D
Men...men...vad som hänt senare idag (efter samtalet med läkaren) va ytterligare ett långt samtal med min ena terapeut. Det gick bra! Men fy vad jobbigt :-( ...men...men...jag förstår självklart innerst inne att vistelsen här på Orana inte är en slags semester precis :-)
Somnade faktiskt en timme efter andra samtalet...fast jag INTE skulle. Men mina ögon gick inte att hålla öppna framför filmen jag satte på.
Senare så städade jag lite...onödig och tråkig info...men...men...inte hänt särskilt mycket mer idag.
Förresten en liten komisk sak, om jag nu kan skriva det. Det är såhär att jag köpte tio filmer (outlet) från Hemmakväll för ett tag sen. Jag hade ärligt talat inte behövt det. Jag tittar på två till tre filmer per natt när jag inte kan sova...men...pga den medicin jag tar inför natten så får jag väldigt dåligt minne. Så jag har satt på filmer och sen tänkt "just det, denna har jag nog sett" men ser vidare på den för minna absolut inte hur den t.ex. slutade. Minns fortfarande inte hur någon utav dom jag sett slutade, minns knappt vilka utav filmerna jag ens sett...haha...känner man sig normal då? :-)
Så ja, tio filmer va nog ganska onödigt ändå...hahaha...hade räckt med typ två-tre.
Men...men..nu ska jag försöka sova.
Sov så gott allihopa 

Kommentarer
Postat av: simone

sV: Tack så hemskt mycket Sandra! Vad snäll du är :)

2010-02-01 @ 22:47:45
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Krullan

Ja, den kvällen var himla rolig. LivvaktsKrullan!!!!



Haha, komiskt att du köpte 10... Jag lovar att du redan sett ALLIHOPA!



PUSSIS!

2010-02-02 @ 00:01:58
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Tiger

ekonomiskt och bra, du kan se samma film hela tiden på repeat ;)

2010-02-02 @ 08:59:11
URL: http://madebytiger.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0