Marsvinspassning!

Jepp det är jag fram till nästa söndag. Jag passar Bellas marsvin. Lusseludd är hans namn :-) och han är så himla söt! Har redan myst med honom en massa...älskar marsvins små ljud dom gör ifrån sig. Det ger dom en så stark personlighet :-)
Lusselull är dessutom lite extra söt, tycker jag, då han har lång päls längst bak...typ som en hästsvans...haha...jättesött! Fast "svansen" syns inte på bilderna. Men han är supersöt!
Här gömmer han sig i sitt lilla hus.



Lite hur han ser ut i färgerna.


Har även tagit lite foto på (just nu) galningarna Hugo och Snus. Dom busar just nu omkring i buren och brottar ner varann...hahaha...ja, det är ju dock Snus som oftast startar dessa "lekar" fast Hugo ligger sött och lugn och sover.
Snus.


Hugo.


Här sover dom i samma rör och trängs. Mysigt :-) Men ja, dom har ju inte alls typ femtioelva andra rör att sova i. Älskar mina små "bebisar" :-)


Jag är, som jag nämnt tidigare idag, jääätteglad över att Tiger fick förlängt sin vistelse här. Firades med en suuuupergod tårta!
Hon va så himla snäll och la in tre foton på mitt skrivbord, tagna på mig, som hon sen framkallat (tsm med andra foton då också såklart)


Har legat med migrän idag och kräkts (bläää) två gånger pga. den. Skit! Hoppas verkligen den inte börjar komma tillbaka. Hade problem med huvudvärk och migrän för ett par år sedan. Mest sovit idag och när jag vaknade så hade det faktiskt släppt. Fick i mig ett par mackor och två skålar flingor.

Nu tänkte jag välja ut foton jag ska framkalla till ett nytt album jag vill börja på. Ett album som ska handla om år 2009. Från Januari till December. Så tar ett tag att välja ut och hitta rätt bilder som ska passa in.

Ha det bäst allihopa 

Kommentarer
Postat av: tiger

Vad söt du är :) och bellas marsvin heter väl lusseluDD eller hur var det nu? jag är alltid helt förvirrad angående dom. tusselull hette väl karins? kramar till dig. hoppas du inte har nån mer migrän!

2010-02-19 @ 09:48:02
URL: http://madebytiger.blogg.se/
Postat av: tiger

du har rätt i att det är bra med mig i och med igår :D jag är så glad! kramar

2010-02-19 @ 13:20:19
URL: http://madebytiger.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0