Inte helt slö dag idag...

Jag har faktiskt kommit in en runda till stan idag och uträttat lite ärenden...hmm...om man kan kalla-att köpa en limpa cigg-ett ärende :-)
Men...men...skönt att komma härifrån ett tag.
Jag har även varit duktig och skruvat ihop en bokhylla idag. En ny tjej som flyttat hit behövde hjälp och jag har inte alls (läs:fleeera gånger) skruvat ihop just denna bokhylla från IKEA (Expedit) förut.
Efter detta så somnade jag någon timme...hahaha...lät som om detta tog slut på alla krafterna.
Fast det va såklart inte pga. det...dålig nattsömn, en miljon tankar i huvudet, hålla den "glada fasaden" och en runda på stan...ja, det va nog det som tog på mina krafter.


Det va egentligen meningen jag skulle pyssla lite idag. Har ju fått mina foton jag framkallat till det nya albumet. Detta album ska va ett "år 2009 album". Alltså text och bilder på vad som hände under 2009. Men orkade inte pyssla.


Jag har även haft en väldig huvudvärk/nackvärk idag. Så jag fick lite massage (klarade det fast jag kan tycka sånt e jobbigt) utav en i personalen. Kändes faktiskt bättre sen...i nacken.
Passar på att visa en "dagens outfitbild"....haha...här kallar vi det mode på högsta nivå! Eller inte...


Godnatt allihopa ♥

P.S.Vill tacka för alla fina kommentarer. Dom betyder och värmer faktiskt mycket!

Kommentarer
Postat av: moomer

skulle bara säga hej,, fint linne,,

hade noll koll att du kan skruva:-)

Stora kramar <3..Natti

2010-02-26 @ 22:44:50
Postat av: moomer

hej,,<3<3 ,,hur är det med dig ,,, har ni mycket snö kvar ,, saknar bilder, vi hörs

STORA BAMSEKRAMAR

2010-03-03 @ 06:43:35

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0