Fixat & klart...

...nu har jag lyckats få in alla foton jag ville ha i min stora ram.

Varit en ganska "slapp" dag egentligen. Men samtidigt väldigt intensiv! Vi åkte en sväng till Hemmakväll före middagen (godisberoende som sagt) och påväg tillbaka så kom det en låt på radion och...sen va jag "borta". FyF*N!!! Hatar dessa flashbacks eller vad de nu heter. Det va super jobbigt iallafall och jag blev helt slut i kroppen och huvudet efteråt.
Men...men...efter en stor (flera) portion mat så piggna jag till :-)
Skriver kanske mer sen...ganska "tomt" i huvudet just nu.

Kommentarer
Postat av: moomer

ville bara säga att det är bra att du äter,,



egentligen orättvist ,, tittar jag på en potatis för myccket går jag upp 2 kg. ( ja ja kanske några flera potatisar o sås mmmm)



goer mad o möe mat..de e gött de Älskar dig



2010-02-04 @ 17:11:55

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0