Faaan!!!

Hur länge ska jag orka?
Hatar denna jävla skitångest! Hatar dessa jävla flashbacks! Hatar det!!!
Duschade innan...det gick skit!

Att inte ens kunna duscha, lyssna på viss musik, se vissa föremål, se vissa människor, höra vissa ljud, sova en mardrömsfri natt...ja, listan kan göras skitlång!

Ibland önskar jag bara jag kunde somna och vakna så är jag något annat än en människa.
Varför ska människan va så smart att den lixom har alla dessa "överlevnadsfunktioner".

Det räcker väl med att det hänt.
Varför behöva "uppleva" skiten igen! Gång på gång.

Hur länge orkar man lixom?!!!


Kommentarer
Postat av: Linn

Håll i Sandra!!! Vi är många som tycker om dig och tänker på dig!!! Här får du en en massa kramar!!!

2010-02-15 @ 22:11:50
Postat av: moomer

detta är kanske lätta ord för andra att säga.,,va stark ,,,du är STARK,, du orkar,, du måste orka,, söta Sandra... älskar dig

2010-02-16 @ 07:53:00
Postat av: moomer

kämpa på ,, du är jättestark ,,

Kramar

2010-02-16 @ 12:37:11
Postat av: Natta

Hej sandra.. vad som än har blivit fel så tror jag på dig. har jag alltid gjort ända sen vi var små. saknar dig <3 Puss nathalie nilsson

2010-02-17 @ 10:23:42
URL: http://loveparade.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0