Ångestfylld dag today...

Efter en natt som såg ut såhär:
-Somna typ 22.20
-Vakna vid 23.40
-Ringde personalen (men blev irriterad,rädd osv pga. de inte gjorde som vi kommit överrens om)
Så fick inget "stöd" vilket resulterade i att jag gick upp och satt uppe fram till kl 06.20.

-Blev väckt kl 08.30


Alltså kanske ingen bra start på dagen. Kanske är man mer typ "mottaglig" eller känsligare för just ångesten.
Det har blivit mycket städning...sen dusch.
Duschen gick inte heller bra vilket inte hjälpte mig framåt precis. USCH!

HATA DETTA!!!






Men...men...just nu försöker jag bara tänka på morgondagen. För då kommer bääääästis 
Har inte setts på ungefär ett halvår så detta är behövligt tycker jag :-)



Kommentarer
Postat av: moomer

tråkigt det med personalen,, det måste du tala med dem om,, och fråga varför de inte kom?? va stark Sandra,, hoppas ni får trevligt Bästisar<3<3<3

KRAM

2010-02-20 @ 07:52:21

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback