Wiiihoooo!!! UPPDATERING!

Ja, det va verkligen på tiden. Men...men...har helt enkelt inte orkat eller känt för det. Måendet går upp och det går ner...är det nere pallar jag inte blogga och är det uppe så är jag gärna ute i det fina vädret, som ääääntligen kommit! ÄLSKAR våren!

Eftersom jag har lite att uppdatera och gärna visar bilder så kommer jag göra ett par olika inlägg...får se hur många jag orkar idag :-)

Sälen!
Det va heeeelt underbart i Sälen. Har aldrig förr åkt skidor och har velat detta sen...ja, så långt tid tillbaka jag kan minnas. Ska dock erkänna att när jag väl fick detta erbjudandet, utav underbara Orana, så blev jag tveksam?!!! Jo, min jobbiga "osäkerhet" dök upp och spelade spratt i huvudet. Meeeen, jag åkte med!!! Ska ärligt erkänna att hade jag varit den enda som aldrig åkt skidor hade jag nog inte åkt med. Jag menar, kul om jag själv åkt i barnbacken och de andra i röda och svarta backar...hahaha....men OJ vad jag är glad över att jag följde med!
Jag och Emma. Första gången jag haft pjäxor på mig :-)

Denna bild och även bilden under är tagna första dagen. Det började med att jag och Emma, tillsammans med två (utav tre) personal gick i skidskola. De andra två tjejerna kunde redan åka så de åkte direkt över till Lindvallen för att åka....ja, inte barnbackar iallafall...hahaha....Medans vi andra stanna kvar på Högfjället.
Efter två timmars skidskola så kände jag ändå att jag börjat förstå mig på de där skidorna :-) Så jag och en utav personalen (som också gått skidskola) åkte längst upp i en blå backe direkt efter det att skidskolan va slut.

Här är jag när vi precis kommit längst upp i backen :-)

Vädret va helt underbart under de tre dagar vi va där! Första dagen va det solsken och fem grader varmt. Smartskaftet-Sandra va den enda som inte hade varken solglasögon eller skidglasögon. Jag som är en, trogen, "linsanvändare" tycker bara glasögon är i vägen. Ja, vad resulterade detta i? Jo, att jag blev smått bränd i ansiktet... framför allt runt ögonen. Såklart! Hahaha...
Men när vi vaknade upp andra dagen så snöade det ganska mycket. Dååå fick vi fixa skidglasögon till mig :-) Inte så lätt att se annars...


Andra dagen så åkte jag faktiskt röd backe och tredje dagen så åkte vi (som gått skidskola) över till Lindvallen för att åka tillsammans med de andra plus att där fanns många fler backar. Jag fick även prova på sittlift flera gånger då det va så man tog sig till (nästan) alla backar på Lindvallen.

Jag och Emmely i sittliften :-)

Avslutar med denna bild. Så himla svårt att fånga på bild hur vackert det va. En sak är dock heeelt säkert. Skidor fler gånger? ABSOLUT! :-)

Kommentarer
Postat av: moomer

Hej du fina, underbart att höra att du hade det fint och kan stå på skidor, ( skulle själv vilja lära mig åka). Såå fina bilder du har tagit,..

Stora Pussar och Kramar <3 <3

2010-04-18 @ 21:05:48
Postat av: Chris

Jaaaaaa äntligen lite uppdatering =) Vad mysigt du verkar ha haft det i Sälen!! Kul med bilder. Saknar dig puss och kram!

2010-04-18 @ 23:39:16
Postat av: Lotta

Vad härligt Sandra,så skönt att du kom iväg =)



Kram

2010-04-19 @ 07:58:48
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: moomer

ska bara säga hej, och ge stora bamse kramar.

Natti sov gott. älskar dig

2010-04-19 @ 22:02:50
Postat av: moomer

Ha det bra, Saknar dig, <3 <3

2010-04-19 @ 22:05:36
Postat av: Krullan

Backarna smälter så fint in i himlen. Så jäkla fin förstoringsbild det dära ;)

Jag är glad att du åtminstone kan åka skidor. Då brås du inte på din kusins talang iaf! Haha...



LOVE YOU

2010-04-20 @ 11:03:58
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: moomer

Godmorgon!!! Ville bara säga hej,, och att du ska ha en bra dag,,Puss och Kram,

2010-04-21 @ 07:18:06
Postat av: Mutti

Underbara bilder gumman!!! Ser verkligen härligt ut....det vill du säkert göra om , eller...

Massor med pussar o kramar <3 <3 <3

2010-04-28 @ 20:36:26
Postat av: moomer

kämpa på,, vi älskar dig. kramar, <3 <3

2010-04-29 @ 07:22:08
Postat av: Cornelia

Härliga bilder från Sälen. Hoppas du är okej! kram

2010-05-03 @ 10:23:06
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: moomer

hej. jag har varit på Kreta, kom hem igår.

Hoppas allt är bra med dig, Stora kramar och Pussar.

2010-05-09 @ 10:38:09
Postat av: Lizzie

Vilka härliga bilder.

Hoppas allting är bra med dej <3

2010-05-11 @ 10:19:01
URL: http://chibi84.blogg.se/
Postat av: Tiger

ja, nu var det lääääänge sen du uppdaterade! tack för din kommentar <3 blev så glad. jag var ute och fotade inatt/imorse, och då kom prajda pram med sin flugluva och lila grimma och ville leka modell ;) hihi. kramar <3

2010-07-27 @ 06:24:59
URL: http://madebytiger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Behandlingshem säger du? jag har precis börjat skriva min historia! Läs och kommentera så du snällast :)

2010-08-08 @ 19:10:47
Postat av: tiger

kul att du tyckte om bilderna :) saknar dig med, hur går det med allt? kramar!

2010-10-14 @ 11:23:41
URL: http://madebytiger.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0