Läääänge sen...

...jag uppdaterade.
Men...men..så blir det ibland.
Tänkte mjukstarta med ett kortare inlägg.
Senare så ska jag visa lite bilder från SÄLEN! Jag har bara ett ord som kan beskriva denna resa: UNDERBAR!

Först måste jag bara berätta vad min lilla knasiga syster sa häromdagen till mamma. Mollie fyller fyra den 7 maj.
För att man ska förstå det lite bättre måste jag förklara vem Jonas är. Det är min mammas, väninnas son som är några år äldre än Mollie. Han och Mollie har lekt ihop sen...ja, Mollie va bebis.
Häromdagen va mamma och Mollie påväg till dagis och Mollie säger:
-Jag ska gifta mig med Jonas.
Mamma svarar:
-Men tänk om Jonas inte vill det.
Hahaha....Mollie ger ett klockrent svar:
-Men mamma, det ordnar sig. Han ska få många pussar ju.
Hahah....älskar min lilla knas-syster :-)

Sen så måste jag visa en bild. Jag va på en underbar, "vår-promenad" idag med J och lilla Tessie. Jag frågade J:
-Är det en myrstack?!!!
Hahaha..det va det visst och liten kan man inte kalla den precis..hahaha

Kanske inte ett superroligt inlägg...men...men nu måste jag sova!
Sov så gott allihopa 

Kommentarer
Postat av: tiger

kul att träffa dig igen sen jag var borta :) hoppas på scrapbookingkväll snart! puss

2010-04-03 @ 12:10:07
URL: http://madebytiger.blogg.se/
Postat av: Krullan

Alltså den lilla loppan. Jag ler fortfarande, kan se henne framför mig med den överlägnsa, duktiga "attityden". Hon är så grym!!!!!!!!!



Jag vet inte om jag sett så stor myrstack någonsin!!!!!!!!!!



LOVE YOU KUSS

2010-04-03 @ 16:38:51
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: moomer

Hej Sandra. Roligt att höra av dig.

Var kan man se en sådan myrstack?? OTROLIG!

Alla ben är hela? Tro jag det att det va underbart för dig.. Stora kramar,

2010-04-04 @ 19:59:01
Postat av: Malin

Äntligen lite blogg:D sjuuuuukt stor myrstack.

2010-04-05 @ 10:37:56
Postat av: moomer

Vill bara säga hej,, och krama dig <3 <3

2010-04-06 @ 16:09:30
Postat av: Tanja

Hej!



Jag undrar om du har suttit på SIShem jag gör nämligen ett journalistisk arbete om hur det är att sitta på behandlingshem med bara tjejer eller i blandade avdelningar.



Hoppas att du kan svara så fort du kan.



/Tanja



2010-04-06 @ 22:14:35
Postat av: moomer

Vi grattulerar, Vi grattulerar , vi grattulerar, våran Sandra Idag, Med blommer och blad Vi firar hennes dag Vi grattulerar Våran Sandra Idag, Ett fyrfaldigt leve för Sandra, Hon leve, Hurra Hurra, Hurra, HURAAAA, GRATTIS. STORA KRAMAR

2010-04-07 @ 06:11:32
Postat av: moomer

vill bara säga hej ..

stora kramar <3 <3

2010-04-10 @ 13:00:58
Postat av: moomer

saknar dig. stora kramar

2010-10-16 @ 13:10:38

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0