Nuuu......

...ska jag försöka få ihop ett inlägg och uppdatera lite sen sist =) 

Ja, det har väl inte hänt särskilt mycket egentligen...har umgått med nära och kära och har såklart en massa fina bilder ifrån det! Tyvärr har jag strul med att lägga in bilder så därför får det bli "dagen meck" istället för att ändra färger och sånt i mitt inlägg =) Så denna gång blir min text samma färg som överskriften!!! haha....

Jag har sovit hos Kussen ett par gånger och vi har gjort allt ifrån solat, ätit gott, varit på stranden, lekt med Fisel..ja, en massa mys... 
Igår blev det ju en tripp till Skanör med Kussen, Jecka och Diesel...och JAG t.m. doppade mig. Vet inte vad som fugit i mig! Haha...lilla Diesel tog sig också en liten "simtur" i poolen...det kan ni se och läsa mer om här (eftersom jag inte tog några bilder)

Jag har en masa fina bilder på Rasmus jag bara mååste lägga ut. Världens sötaste busfrö:




Några porträtt bilder jag tog på honom en dag. Charmtroll eller?


En underbart fin närbild när han nannar =)


Lite badbilder från det stooora badkaret =)


...och sist men inte minst...två bilder jag inte själv tagit men som jag älskar!



Ser han inte riktigt busig ut på bilden till vänster?! Med Emil-kepsen och allt =)

...Jag har även passat underbaraste Bandit en helg. Vi gick långa promenader, åkte till stan och hälsa på Kussen och Jecka och gick promenad tillsammans med lilla, lilla Diesel som tillslut lärde sig att man inte behöver skälla och skälla för att en hund går i närheten. Han blev riktigt duktig =) och Bandit tittade mer på honom med en liten suck medan hon blev utskälld..haha..



Ja, värmen har ju kommit och då blir det fina solnedgångar :



Till midsommar blev det stooor fest =) Riktigt, riktigt kul va det! Har inte så många bilder, ska få några utav Malin som jag kanske, kanske lägger upp sen (om de inte är alltför pinsamma...haha...) men här är iallafall en bild på vad jag hade på mig. Klänningen va en present (köpt på Gina Tricot) och älskade den verkligen!!! Super skön och väldigt fin!



Men framåt kvällen så bytade jag om. Trots lite cider, öl och mintuu =) så frös jag tyvärr. Här dansar jag och ser ganska glad ut...eller?! Haha...





Jo, massa pyssel har det också blivit. Har dock bara bild på detta. Allt va från början helt vitt...men jag gjorde om det...lila såklart (favoritfärg) och visst blev bling,bling-pennstället...väldigt, ja.."blingit"?! haha...




Jag har även gått i stan lite och kollat runt på all rea...


(klicka för större bild)

...och hittade dessa roliga linnen =) Fint men framförallt skönt nu till värmen...stora linnen över bikinin och korta shorts:




Ja, jag känner jag inte har så mycket mer att skriva. Ska ta mig i kragen och göra vid mig och kanske,kanske åka till Kussen och gå till stranden? Får se...vi har ganska opålitiligt väder här nere...blåsigt som in i...vilket resulterar i molnigt, icke molnigt, molnigt, icke molnigt. Ja, ni förstår poängen...man vet helt enkelt inte hur vädret blir från timme till timme.

Ha det bra allihop!


Kommentarer
Postat av: Krullan

Oooh, så mysigt inlägg. Det gör inget att det är samma färg alltså! Superfina bilder på Rasmus, Bandit och jätte fin klänning =) och jag älskade solnedgången!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-28 @ 23:56:44
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0