Nu...

...har jag fått bilder av Tronde sen vi va i Göteborg...eller ja, tre mil utanför. Fast Catarina (som vi hälsade på) har MÅNGA fler bilder som jag hoppas jag kan få någon gång =) Det va en helg endast fylld med lugn! God mat, underbart väder och en ännu mer underbar natur. Älskar naturen då man kommer liiite längre upp i landet. helt trött på platta Skåne =) Ja, här kommer iallafall bilder från den dagen då vi promenerade runt en sjö en bit ifrån där Catarina bodde.

    

  

 



Den underbara naturen!!!


...Och här....


...får jag en idé !!! =)


...efter att ha sett denna stenen...


..."fota, fota Trooonde, ser det inte ut som om jag lyfter den?!!!"


Typ i slutet utav sjön så såg vi ett slags grodbo? Ja, det va iallafall massa,massa grodägg och grodor. Haha...visar mest detta för att stolt visa upp kära Jessika som jag vet "älskar "grodor =P



Avslutar med lite fina bilder på mig, Tronde, Cat och Lena!

 



 


Kommentarer
Postat av: Krullan

ÄLSKAR den bilden där träden speglas ner i vattnet. Så fiiiiint.... Nu skickar jag bilder till dig, massa =) Hoppas du vill ha... PUSS HAAAAAAAAAAAAAJ lilla tjaj

2009-06-06 @ 18:19:39
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Sandra D

Vilka underbara bilder :) Du är sjukt duktig på att fota. Kram Sandra D

2009-06-08 @ 21:30:16
URL: http://smd.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0