30/6-09

...vaknade hyfsat tidigt för att va jag då =) Det va först strålande sol med klarblå himmel men hoppet om stranden varade inte särskilt länge. Tyvärr kom det moln fast värmen va ju kvar =) Men att ta sig till en strand bara pga värmen kändes lite onödigt. Men bad i nya plastpoolen blev det för lilla busen och lycklig va han!

 



Sen så ville jag prova fotografera lite igen...närbilder på hundarna, inte så lätt precis..haha. men fick ändå till två helt okej bilder (på lugnaste hunden såklart) och ville sen prova ta bilder "in action"...blev inte särskilt bra så gjorde om dom i svartvitt men det ska tränas på dessa bilder hädanefter =)

                                      

IN ACTION

     

   

FÅNGAD!




Jag hittade några konstiga kottar? också...ja, de lixom stod upp på grenen och va väldigt skumma i färgen...



...en hel kottfamilj? =)



Foton från min favoritrabatt..mestadels lila blommor i den =) fast rosa och vita? här...





Och sist men inte minst =) två foton...samma ställa fast "framför" och "bakom"...

 

Jo, sen fick alla andra här hemma ett tyck mot eftermiddagen att ändå åka till stranden. Fast jag stannade hemma och försöka få lite färg men lyckades nog inte så bra...aja..en mysig slappadag idag helt enkelt!

Trevlig kväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: S

Vilka fina bilder, speciellt de första som var så färggranna:)

2009-07-02 @ 00:26:45
URL: http://daniloff.blogg.se/
Postat av: Krullan

Lille Rassis, så söööt =) SKitfina bilder på Bandit också... Var kottarna blåa? Va?! Haha... Puss min duktiga fotograf!

2009-07-02 @ 20:03:00
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: moomer

hej sandra. jag har 2st kottar av denna sort hemma, som jag fått av kevin när han var ca6-8år. jättefina. var såg du dessa. så fina bilder du tar helt underbara

2010-01-19 @ 18:12:04

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0