Måndag 9/6-09


Nuuuuu har jag internet på mitt rum!!! Haha..ja, kanske inte så specellt för vissa men grejen är att jag fått låna en dator utav underbaraste Catarina och ääääntligen har jag nu internet här...haha...så nu har jag ingen ursäkt att inte kunna blogga =)

Ja, jag har inte så mycket att berätta. Jo, förresten igår så höll jag Åsa sällskap nere i Skanör när hon skulle jogga och jag...ja, jag va inte lika duktig och joggade typ 8-9 kilometer!!! Nej, jag rullade med på mina inlines. Men det va kul och imponerad är jag på Åsa...och vet ni vad, hon gjorde det lixom bara sådär och tränar inte ngt speciellt regelbundet och utan problem tog hon en runda på inlinsen efteråt. Ja, den konditionen hade jag inte tackat nej till..haha!!!

Ja, idag blev det en runda till stan där jag träffade Kussen min en kort stund. Hon och Jecka har varit och kollat på Staind när de spelade live på KB. Jag vill oxå seee!!! =) Men snäll som min llla kusin är så ringde hon mig och lät mig lyssna på de två underbaraste låtarna genom mobilen!  

Idag har jag förresten gått med (halvt) utsläppt hår för första gången. Det är ju ett tag till tills dom är precis så som jag vill ha dom =) Dreads är ett lååångt arbete och väntande med.... But it´s worth it! ;)


 

Kommentarer
Postat av: Krullan

Hihi, det var kuuuuuuul =)

Jätte fin bild babyyyy!

2009-06-09 @ 10:33:59
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Krullan

Ja det var det verkligen =) Fan att du inte var där... Men näääästa gång =) Hallå, vet du... snart kommer Chip de la Chippso!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-10 @ 10:48:07
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej Sandra =)



Gud va du va snygg/cool i nya håret ;)))



Hoppas allt är bra med å din lilla råtta hahah..har sagt till Åsa att jag får komma å dricka vin å festa i sommar, deras hus e ju såå najs :) Hoppas vi ses då



Kram din fd kollega Caroline

2009-06-11 @ 02:14:42

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback