Fredag 5/6-09

GRATTIS till alla er som tog studenten igår!!! Jag vet det va ett par, eller ja, rättare sagt typ mer än hälften i laget som tog studenten!
Jag själv blev bjuden på Matildas student igår och det va helt underbart, man fick en ganska stor "klump i halsen" när Matilda tillslut inte kunde hålla tillbaka glädjetårarna. Jag minns känslan! Åh, hade kunnat gör nästan vad som helst för att få uppleva min student igen =)

Jo, dagen såg ut såhär igår att Tronde kom hem till mig och vi gjorde vid oss tillsammans och efter detta blev vi hämtade och åkte ner till Falsterbo för att möta upp Matilda när hom kom hem efter utsläppet och flakåket. Det bjöds på goood mat =) och helt plötsligt hann klockan bli midnatt. Jag som trodde jag skulle hinna hälsa på några från laget. men..men vi gick iallafall ner till Strandbaden och där va det FOLK!  Det va ganska spännande att komma dit då Strandbaden är helt nytt nu och har blivit en riktigt speciell men häftig byggnad. Vi kom in tillslut och dansade ett par timmar och hade väääldigt roligt =) När det tillslut stängdes så tog vi oss ut i ösregnet och lyckades fånga tag i en taxi och tog oss hem till Tronde. Vi va hemma runt halv fem, fem och va väldigt trötta, hungriga och frusna. Jag somnade iallafall, efter ett par mackor, i mjukisbrallor, långärmad tröja och tjocka, tjocka strumpor på Trondes soffa. Självklart vill jag visa lite bilder. Tyvärr hade jag inte min kamera med mig men fick lite foto av Tronde som hon tog igår.



 

Såhär såg jag ut. Hade mina nya skor, som jag gillar massor. Fast ja, man fick ju dra lärdom av att gå och dansa med dessa. Blev stämplad ett visst antal ggr av människor som va snäppet smartare än mig som förmodligen hade mer "täckande" skor. Typ normala högklackat och så. Aj!!! Aja, vill man va fin får man lida pin...haha...




Denna bilden vill jag, eller rättare sagt, måste jag bara visa. Jag visar stolt upp min vackra, vackra bästa vän =) Jo, jag gillar bilden MYCKET!



Självklart en sånhär bild bjuder vi med på...haha..alltid, alltid finner man, brevid fina foto på oss två tillsammans, foto där vi gör grimaser, konster och sånt....det är bara så när man är med Tronde.





Avslutar med en bild från strandbaden...dansa, dansa, dansa heeela tiden =)



Ha det bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Krullan

OH MY GOD.... så jäkla snygg kusse jag har liksom! aaaaaaaaaaahhhh

2009-06-06 @ 18:14:19
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0