3/7-09

Nuuu har jag äntligen fått tag på lite fler bilder från midsommar. Fast lägger inte ut så många än. Måste höra med vissa "inblandade" personer om det är okej att publicera dom då de är..hmm..gaaanska så pinsamma? Ja, jag kan väl säga såhär...när jag och Malin dricker ihop så är det...ja, det är helt enkelt en historia för sig! Haha...




Här sitter jag med Mimmi och Emma och gör kransar. Malin som står brevid.




Jessika och söta Mimmi!



Jag verkar prata om något viktigt. Handgester..ja, jag brukar få höra för det där. Bildbevis nu! =)



Här börjar jag och Malin komma igång.


 
...och helt plötsligt, bara sådär?, så beger vi oss ut för att plocka blommor till Åsa. Vilket kan reslutera i det här:
...ramlandes ute i ingenstans i ett rapsfält..ja, kul va det iallafall!



Ja, det vi lite bilder därifrån.

De två senaste dagarna har spenderats nere på stranden med Malin, Jessika och Mimmi och Emma (Jessikas barn). Träffade även Malins syster, Therese, som snart..snart..snart ska få en liten gosse! Så spännande =)
Har nog bränt mig litegrann...hmm, var då kankse? Jo, i ansiktet som vanligt...haha...men..men..ska icke klaga på detta underbara väder! Kanske stranden imorgon med? Vet inte, har inte riktigt bestämt mig än.
Jag har förresten fått upp tre hyllor idag. Blev riktigt fint tycker jag. Två ovanför sängen och en ovanför tvn. Såhär fint blev det:



Ursäkta den suddiga bilden, min kamera klyddar tyvärr ibland...
Men här är de två ovanför sängen (jepp, två nallar där i högen utav kuddar och de har t.om. namn...haha)


Båda hyllorna (till vänster) lila ljus och lila ram med min söta bror på (då) ett år och (höger) min ganska nya växt och såklart två älvor (mitt rum kryllar utav dessa små älvor)


...sist och nog tråkigast =) en hylla ovanför tvn där vidon/dvd och boxen? står...blev bättre än ståendes rakt på tvn...mer ordning på sladdar och sånt...ordning gillar man här..haha...


Nu ska jag snart gå och lägga mig. Först kanske lite glass? Åhhh...suuugen på något. Och INGET lösgodig hemma idag!Samma visa varje kväll! (sötsug) Haha.. Ja, ni som känner mig, ni vet =)

Ha det så bra allihopa!
Hoppas ni får en skön lördag!

Kommentarer
Postat av: J U L I A

sv: ja visst äre?!:D

2009-07-04 @ 00:16:02
URL: http://byjulia.devote.se
Postat av: Cajsa

Hejsan! :) nice blogg! :P ska vi bevaka varandra? :) Alltid kul att lära känna nya bloggar och bloggare! ^^ allt bra med dig annars då? :)

xx Cajsa

2009-07-04 @ 01:58:27
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

åh, va kul! :D säg till när du har laggt till mig så lägger jag till dig på en gång! ^^ nu måste jag in till stan! :) höres kanske senare! :D

2009-07-04 @ 12:53:32
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Leia

Tack söt! =)

2009-07-04 @ 14:39:42
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Krullan

Hahaha, så roliga bilder. Älskade handgester... det är DU!!!!!!!! =)

Tack för rösten. PUSS <3

2009-07-04 @ 17:19:24
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0