Att älska eller hata?

Ja, min helg har varit väldigt speciell...mycket som hänt, fast det egentligen har varit väldigt lugnt oc hhur mysigt som helst. Tänkte uppdatera mer om allt imorgon för just nu är jag för trött och huvudet värker som om femtioelva ton sten befinner sig där inne. Jag har iallafall fått mig en liten tankeställare. 
Varför drabbas ibland de bästa? Jag menar...det finns hemska, äckliga, vidriga, sjuka människor som kan leva sig igenom ett helt liv och bara komma "undan". Ja, nu pratar jag inte just om fängelsestraff och liknande. Men varför kan inte alla vidriga sjukdomar m.m. drabba BARA dessa hemska människor?!! Nej, usch...för mkt känslor just nu.
Ja, ni får nu inte tro att värsta, värsta saken hänt  helgen...bara en tanke just nu. 
Fyfan vad världen kan va orättvis ibland...
...och fyfan vad människor kan va hemska mot varann!
 Nej, jag vet en enkel lösning: Mer kärlek allihopa! Haha...enkelt va?! Jo, men ändå...
är det inte lättare att älska än att hata?
För mig är svaret självklart! 

Sov så gott!
Hörs imorgon 

Kommentarer

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0