REA!?!!

Det blev en sväng till stan. Behövde ett nytt bandyblad (då mitt andra gått sönder) Men kräsen som jag är så ville jag så gärna hitta ett exakt likadant. Och det gjorde jag!!! Ett enda fanns kvar och till och med det va på rea. Så glad jag blev! Så nu kan min klubba va precis som vanligt =)
Ja, det verkar ju vara rea nu för tiden året om. Varför inte sänka priserna istället med någon procent? Eller, jo..rea är ganska kul ändå. Man kan fynda riktigt roliga saker om man har tur. Så jag kom inte bara hem med ett nytt bandyblad utan två linnen och ett par byxor också. Helnöjd!

Nu ska jag mysa framför tvn en stund sen blir det dusch och därefter ska jag fixa lite med mina foton på datorn. Usch, megatrött REDAN...haha...jag som brukar va en riktig nattmänniska har börjat bli trött vid sådär tio på kvällen. Och ja, jag vet att klockan bara är typ 19.30 just nu... men...men...ibland blir jag till och med trött redan då...haha...!!!


Ja, något mer intressant har jag inte att skriva faktiskt. Så ni får ha...
...en fortsatt trevlig helg allihopa

Kommentarer
Postat av: Matilda

Å varsigod ^^ bra köp!

2009-07-26 @ 19:39:25
URL: http://matildalidfeldt.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0