Nu...


..ska jag uppdatera med lite bilder..så är allt som vanligt igen! Haha...
När jag va ute i trädgården häromdagen och solade, så tykcte jag solen blev lite, lite för stark =)


Så...jag kom på lite roliga foton jag kunde göra:

   


Jag fick även sällskap utav detta busfrö...helst ska hon stå över mig...fast standard är att man vaknar till av att hon lägger sin boll (eller pinne) rakt på mig..haha


Nu ikväll kunde man se tjocka, mörka moln en bit ifrån...


...och man såg att det regnade en bit bort (syns under molnen)


...det blixtrade och mullrade en bit bort...och man bara väntade på regnet och till och med HOPPADES regnet skulle komma för en gångs skull..haha..fina färger va det iallafall =)

   

Ja...tillslut så kom det regn..som varade i typ fem minuter eller något..haha..ja, man får va nöjd för det lilla man får =)
Luften blev direkt friskare och framförallt lite kallare. Skönt inför natten!


Ja, tidigt i säng blev det inte idag heller..aja, jag ligger iallafall i sängen just nu. Ska snart, snart försöka sova =)

Haha..sitter och skrattar nu! Precis före jag gick och la mig i sängen så tog jag "sista blosset" och överraskas utav en groda precis intill dörren. Jag är snabb och fotar för att, självklart, skicka en bild till Jessika-som verkligen AVSKYR grodor/paddor. Jag tog en riktig närbild och skrev "pusspuss". Jag, helt fascinerad, skriver till henne och berättar att den hade en ovanlig färg-som jag aldrig tidigare sett på paddor..hahaha...får som svar: 
"Det är nog en sån fridlyst padda...äckel! Jättevidrig! Höll du den?"
...haha..ja, jag skrattar igen..jag menar hennes fråga "höll du den?" Haha..hon är rolig hon! Jo Jessika, jag stod där ute, ensam i mörkret och va påväg in, jag överraskas utav denna padda och tänker "ska nog hålla den en stund och mysa med den före jag går in igen"..hahaha!

Jo, jag såg också minnesstunden med MJ, som så många skriver om, och det va verkligen rörande. Gillade det min kusin skrivit om detta och håller faktiskt med till 100%. Det MJs bror sa om att han äntligen skulle få vila i frid och bli lämnad i fred. Synd att han inte hyllats lite mer positivt de senaste åren. För han är och förblir "King of pop"
Aja, nu ska jag kolla runt bland lite bloggar och sen försöka sova.

Sov så gott allihopa! >♥



Kommentarer
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

hhihi så bra :P

2009-07-08 @ 00:50:35
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

åh tackar .P

2009-07-08 @ 00:55:07
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Marie

Har också tittat på minnesstunden och konserten och tittar ännu...Ja, nu blir han väl lämnad ifred. Tänk att få stå ut med allt som hänt och påståtts dem sista åren. Men det var väl då han började må dåligt och inte verkade bry sig.

Han är en enastående person och kommer att så förbli. Världen har blivit berikad av honom och kommer att leva med Michael under lång tid, precis som med Elvis och John Lennon mfl.

/ Marie

2009-07-08 @ 01:03:28
URL: http://lindblomma.blogg.se/
Postat av: Krullan

Du är söt =) och ja jäklar vad balla bilderna var när du håller i solen. Och fint med regnet en bit bort. Älskar när man typ sitter i bilen på väg till skanör eller ngt så ser man att det regnar där men inte i Malmö... Haha, inget kul. Men då säger man alltid "ooh, kolla det regnar DÄRBORTA".

PUSSPUSS

2009-07-08 @ 11:23:16
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Idag kommer det upp massor av vältagna bilder på bloggen, så håll utkik om du är intresserad stumpan :-)

2009-07-08 @ 12:28:08
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygga bilder :D

2009-07-08 @ 20:54:37
URL: http://magicmushrooms.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0