Mys i stuga...

Ja, nu va det, ännu en gång, längesen jag uppdaterade =) Men...men...bättre sent än aldrig. Visst?! 

Har inte hänt särskilt mycket vilket har gjort att jag helt enkelt inte haft något intressant att skriva om. Men nu har jag! Haha...
I onsdags så blev det övernattning i stuga tillsammans med Jessika och Lotus i Beddingestrand. Det va jättemysigt! Fast vädret inte va toppen heeela tiden så va det ändå helt perfekt. Noll koll på klockan, ingen mobil med (låg inne på ljudlös) och ja...bara göra vad man känner för. Gå runt i mjukiskläder, gå långa promenader, grilla maten, spela spel när det regnar under taket på uteplatsen med tända värmeljus och godis till det...såklart! Haha... Ja det va faktiskt jättemysigt. Självklart bjuder jag på lite, eller ganska många, bilder också! =)



Till vänster: "Såhär såg stugan ut" Till höger: "Jepp, jag fixade ett hmm...regnskydd? haha...så vi kunde sitta ute hela kvällen med tända värmeljus, spel och godis"




Lotus vaktade så fint bakom "staketet" uppe på trädäcket..haha..



Jessika och Lotus (som sanda ner hela..haha..) i min säng och vilar en stund...


Sen så gick vi en lååång och mysig promenad...först genom en skog...


...och sen kom vi till stranden...




Där Lotus och jag lekte och hade springtävling..haha..(Lotus tassavtryck på stenen till höger)




...Lotus vann ganska så säkert...


Sen fick jag en idé...jag skulle ut på dessa hala stockar och balansera...



...och Jessika fotade en massa...




...efteråt berättade hon dock att det gjorde hon för att få en bild på när jag skulle ramla i..haha..tack Jessika! Men det gjorde jag icke! =D


Avslutar med en fin bild på solnedgången över golfbanan som låg precis brevid campingen....


Ha en trevlig helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Så fina bilder Sandra och var glad att du har Jessika i ditt liv =)

Jag tänker på dig ofta och kramar om dig i tanken.

Sköt om dig!

2009-07-24 @ 23:42:13
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Jessika

Total avkoppling!Skönt =)

2009-07-25 @ 11:15:36
Postat av: Krullan

skit så mysigt =) jag vill också. Massa fina bilder !!!!!!!!!!!!! <3 tack för din kommentar.

2009-07-25 @ 15:23:01
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0