8/7-09

Har varit en riktig, riktig slappdag idag. Inte mått särskilt bra så det fick bli en sån dag idag. Har inte heller så mycket att skriva om men kan visa lite foto på kortet jag blivit klar med till min syster. Blev inte alls särskilt nöjd med det men tror hon gillar det och det är ju det som är huvudsaken! =) Sist så blev hon väldigt fascinerad utav ett kort jag gjorde till henne. Det va ett foto på henne och så hade jag klippt ut en liten krona, utav guldpapper, och satt på hennes huvud. Inte alls speciellt men hon gillade det =) Tänk vad små barn faktiskt kan uppskatta saker. Min lilla prinsessa =) Så tror hon kan gilla detta med! Något liknande men mer "avancerat". Fast först vill jag bara lägga ut en bild på henne. Stolt syster =) Ett foto taget i maj, på hennes 3-års kalas 



Såhär blev kortet...en före och två efter bilder (den andra efterbilden är hur kortet ser ut på insidan)







Ha det så bra allihopa! 

Kommentarer
Postat av: Daniel

sååå bedåårande söööt hon e!!

2009-07-09 @ 06:55:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0