5/7-09

Idag har det varit molnigt hela dagen. Vilket jag då inte suckar för...fick mer än tillräckligt med sol igår ju =)
Fast man har lixom saknat regn idag...luften har varit så fuktig och varm att man ville regnet skulle komma så luften rensades litegrann. Precis efter/under middagen så kom det en miniskur...hoppas faktiskt det kommer mer under natten. Man märkte att luften blev mer "frisk" bara efter denna lilla skur. Vill ha en natt då jag ska ta på mig istället för av. Skönt att lägga sig i kalla sängkläder och helst frysa lite, lite så man måste dra täcket om sig en extra gång.
Bara det inte blir åska, som många pratar om. Trots min ålder så skrämmer åskan mig fortfarande.
Minns den gången, jag va ganska liten, då det va ett stort åskväder. Jag och min bror sprang in i mina föräldrars rum och skulle vänta ut ovädret. Helt plötsligt hörs världens knall och inne på min brors rum går hans gamla leksaksbrandbil igång, som inte fungerar på säkert ett år. Pappa går ut och då har blixten slagit ner i vårt träd, cirka 5 m från ytterdörren, i vår trädgård och nästan klyvt det på mitten (flera meter från kronan och neråt). Alla våra elektroniska saker, som va inkopplade denna natt, så som tv, video, telefon m.m. slogs ut och gick i sönder. Ja, det va en läskig upplevelse. Inte så farlig kanske och jag tror jag upplevde det så mkt värre då pga min låga ålder. Men konstigast av allt va att min brors leksaksbrandbil gick igång...haha...det skrattade vi iallafall åt flera år efteråt...den som inte fungerat på så länge.
Aja, nog prat om vädret.

Idag så har det blivit mycket pyssel...litegrann på några presenter jag snart, snart är klar med, men som inte kan nämnas här då de då inte är klara. Kommer kanske, kanske ut bilder på det sen.
Det blev en sväng till stan för att inhandla mer och mindre nödvändiga saker, så som t.ex. hygienartiklar. Sen blev det spagetti o köttfärssås med sallad till middag och snart blir det tv och godis såklart! =)

Vill visa en bild på min hand...ja, inte så intressant kanske...men visst har jag fått färg?!! Man ser var ringen suttit. Okej, ska erkänna, det är en ring jag alltid, alltid har på mig...så färgen har ju inte kommit bara under dessa dagar =) Förresten! Jag har slutat bita på naglarna. Vet inte vad som hänt?! Efter så många års nagelbitande. Här är dom dock inte särskilt fina, avskaft nagellack och faktiskt ny (ner) filade här. Så längre har de nyss varit.



Vill också lägga ut lite bilder på bästisen min och mig tillsammans. Saknar henne massor! Och hoppas vi ses snart. Ja, dessa bilder bjuder vi på =) Alltid, alltid blir det såna här bilder:






 
 


Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Krullan

HAhaha, fan vad ni är söta =) finns det ngn normal bild på er egentligen.

Puss lilla brunis!

2009-07-06 @ 01:13:49
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Krullan

Haha, vadå? Skulle du lägga ut en normal bild på er kanske?? eller menade du ngt annat tecken!?!? =)=)=)

2009-07-06 @ 01:42:52
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback