4/7-09

Det blev en heldag på stranden idag. Men jag kan säga såhär att just nu...men kanske bara just...så nu känner jag såhär: "aldrig mer stranden". Haha...jo, det är såhär att jag har varit gaaanska så gnällig idag. Bränt mig väääldigt mycket. Ansiktet, benen, magen, armarna...ja, fast ansiktet är värst! Ligger just nu med helöppna fönster i mitt sovrum och med en blöt, kall handduk på pannan. Jepp, jag i ett nötskal. Jag tyckte ju inte att "det va lika varmt idag" eftersom det fläktade ganska skönt på stranden men ja...den ska man inte gå på. Solen tar ju lika bra för det...haha...smart!!!?

Aja, nu har jag fått beklaga mig lite =)

Till middag blev det grillat med kroketter och sallad med fetaost i. Gottgott! Jag åt mest! som vanligt

Nu ska jag snart försöka sova. Ska först kolla klart på filmen som just nu går på 5an (Unfaithful) och fortsätta äta på mitt godis!

Sov så gott allihopa!  ♥

Kommentarer
Postat av: Krullan

Mmm, kul för dig att du har femman liksom =)

2009-07-05 @ 11:20:48
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0