Onsdag 7/1-09

Jag har ju inte uppdaterat min "vardag" på länge såg jag nyss. Tänkte därför göra det nu...litegrann.
Har väl inte hänt något speciellt den senaste tiden. Har solat lite solarie så jag bränt mig..smarta jag! Fast bättre nu då, men inte så smart att sola mitt ansikte när det är så torrt som det är och ofta blir under denna årstid. Men..men...annars så börjar vår träningen imorgon, ÄNTLIGEN! Saknat bandyn som in i...vi har ju haft uppehåll nu under julen, känns som man tappat allt...ja, inga kilo för dom har ju bara ökat nu under julen. Men det hör väl till? Eller? =) Men lite bandyspelande blev det i torsdagskväll i "Gröna tältet" med ett par stycken från damlaget och några från herrlaget. Kändes dagen efteri kroppen, erkänner jag, pinsamt nog..haha..trots ett sånt kort uppehåll. Sen blev det ett "ryck" mitt på natten till Mc-donalds...och här sitter jag och klagar på att man tappat på bandyn..haha..men..men..gott va det iallafall!


I fredags så sov jag hos kussen i Skanör och blev bjuden på underbart god paj utav Jecka. MASSA godis och det va NU mitt "24-beroende" började..haha..KUSSEN! Varför visade ni mig det? Ville inte sluta titta..men..men..fick jag ju göra förvi skulle sova och igår så berättade hon istället hur hela den säsongen slutade för hon hade redan börjat titta på nästa säsong så jag hade "missat" en hel säsong...

Helgen va lugn och skön. Bara "slappade" med pyssel, tv och sånt som kan va riktigt mysigt ibland!


Ja, igår så besökte jag Jecka och stannade där över natten. Guitar Hero, "24-tittande" och sånt mysigt hela kvällen. Fast tyvärr jättemagont senare =( men blev bättre sen skönt nog. Blev faktiskt lite nervös där ett tag...

Men..men..kände jag inte hade så intressanta saker att skriva men har sparat det BÄSTA till sist ju!


Snart...

Snart....

Snart.....

Snart......

....blir jag "MOSTER" =)







Till denna underbara lilla björnungen!
LÄNGTAR!!!!





Hoppas allt är bra med er allihopa!





Kommentarer
Postat av: Krullan

Naaaaaau, du är min finaste kusin. En syster jag aldrig fick... Love u love u love u!

Snart blir du moster... :)

2009-01-07 @ 21:55:37
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Tenderee

Hoppas du får en fin dag

Kram

2009-01-08 @ 08:18:50
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: janina.

det är ju en sånt hund janina ska köpa i framtiden! :D

2009-01-08 @ 16:54:22
URL: http://janinarehov.devote.se
Postat av: Krullan

Visst är han... lilla gubben, han kan :)

Snart söndag :)

2009-01-09 @ 22:34:44
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Krullan

Hihi, tänkte väl att du gillade skorna :)

Tack för kommentarerna kusselussapussa!

Ses imorgon, PUSS

2009-01-13 @ 20:59:24
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0