Måndag 19/1-08

Dålig uppdatering som vanligt... Aja...har samlat på mig lite foto och sånt så nu kan jag ju försöka uppdatera litegrann! Bättre sent än aldrig, visst? =)

Jag berättade ju att lilla Diesel anlände i onsdags och han har varit en jätteduktigt kille! Han har REDAN lärt sig kommandot "sitt"...det lärde han sig på EN DAG! Stolt moster talar här va..haha.. Jag ska nog passa honom en stund på onsdag och det ser jag VERKLIGEN fram emot!

I onsdags så sov jag hos Jessika och fick sällskap på soffan utav en trött och söt Lotus.


Fast så fort jag vände ryggen till för att gå på toaletten va hon snabb och flytta sig och ta HEEELA min plats..haha..



På torsdagen vaknade jag av att Jessika stolt (och lite skakande) berättade att hon varit hos tandläkaren OCH lagat ett hål UTAN bedövning..haha..duktig hon är! Mycket beröm till henne då hon har VÄRLDENS tandläkarskräck och inte besökt tandläkaren på läääänge pga det! Bra Jessika! =)
Jessika håller på med ett nytt "projekt" där hemma. Hon har tröttnat på den tråkiga furu-gfärgade-trappan så hon ska nu slipa ner den, grundmåla den och måla den. Jag har lovat att hjälpa henne måla den. Så hon höll på hela torsdagskvällen med att slipa ner den och blev såhär fin...haha..:




Till och med Lotus verkade ha hjälpt till (kolla nosen)



Jag däremot hade, såklart, fastnat i tv-spelet "Guitar Hero" som jag ÄLSKAR..haha..och "underhöll" Jessika med den musik under tiden hon slipade. Visar denna bild för att visa Kulle. Kolla här Kulle, jag kan VISST få 100%..haha..OCH jag har nu börjat spela på "hard" och har klarat 23 låtar...haha..kanske inte så intressant. Men en "Guitar Hero" nörd som jag är berättar det gärna stolt ! haha...




Vi spelade förresten match i lördags och VANN! Så skönt! Vi vann med 5-2. Under matchen så råkade jag dock vricka till foten (har aldrig förut hänt mig) då jag råkade typ krocka med en motståndare som ramlar, jag vrickar foten då jag försöker undvika att trampa på henne. Under någon minut så va smärtan så stark i foten att jag inte kunde stå på den. Konstigt nog så försvann smärtan nästan helt senare. Så jag fortsatte spela med en lindad fot. På kvällen så värkte foten, eller ankeln dock och såg  ut såhär..inte så fint:



Jag va hemma hos Jessika som bjudit hem lite folk. Vi spelade "Buzz", drack vin och öl och snackade massor. En riktigt mysig och ROLIG kväll!



Ja, det va det....inte så mycket mer intressant att berätta. Nu måste jag dock skynda mig. Ska snart iväg.

Ha det bra allihopa!





Kommentarer
Postat av: Krullan

OjOjOj, så mycket att kommentera :)

1. Lotus var megasöt som tog all plats.

2. Bilden på guitar hero går inte att trycka upp, men fan vad du är grym som är på HARD. Jag kan bara 1 låt på easy än så länge, hihi :)

3. Usch, hemska fötter. Du måste ju halta!!!!



Ring mig sen så vi kan prata lite. PUSS

2009-01-19 @ 17:37:47
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback