2009!

Ja, nu är det ett nytt år. 2009!!! Fattar det inte. Var tog 2008 vägen? Tycker, personligen, åren går snabbare och snabbare ju äldre man blir. Haha...att jag nu sitter och skriver detta, samma mening som man hört vuxna påpekat när man va mindre och tyckte bara det lät konstigt. Samma sak som att man inte märker man själv blir äldre men ser barnen runt omkring en växa som ogräs. Det märks! =)

Något speciellt nyårslöfte har jag väl inte. Tycker det bara är en slags press att man just till nyår ska komma på löften. Man kan väl komma på löften vilken dag som helst. Jag menar bestämmer jag mig för att sluta röka väntar jag inte till nästa nyår =) Fast det är klart. Nytt år, nya tag, ny "start"...det gör väl att man får en slags motivation till att börja sina löften då. Fast för mig räcker det med "nytt år, nya tag, ny start"...jag har inget speciellt löfte utan ser bara det positiva med "nytt år, nya tag, ny start".

Mitt nyårsfirande tänkte jag visa i bilder:

Dagen började helt underbart då jag möttes utav en kusin som gav mig en present. Rim och fint inpackat...hmm...att det dock va cirka 354324 st kartonger, papperslager osv. innan man kom in till själva presenten va bara KUL och typiskt min kusin..haha!



Ett underbart halsband fick jag! Nog det finaste jag har faktiskt =)
Tusen tack kussen min!!!



Fina och klara för att gå vidare...






Tack Robin och Jonny för vi fick komma!


Ute precis innan tolvslaget. Cigarr va ju tvungen att rökas samtidigt som vi tittade raketerna. Fast raketerna slog inte de vackra risballongerna någon skickade upp till minne utav tsunamins offer. Vackert och rörande!
Nyårskyssen på tolvslaget =)



Vill avsluta detta inlägg med:

Tack Jecka och Kussen för den bästa nyår någonsin!





Kommentarer
Postat av: Krullan

Hihi... 24 är BÄST! Just nu är det jätte spännande... Du måste se det sen. PUSSSSSS

2009-01-03 @ 21:40:20
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback