Utmanad!

Jag blev tydligen utmanad utav min kusin..haha..ja, sju sanningar om mig själv. Ganska svårt. Blir kanske lite snarlik hennes svar, eller typ av svar. men hon får skylla sig själv. Hon vet jag är dålig på sånt här...haha... Så här kommer det:



Sju sanningar om mig själv:


Jag är väldigt pedantiskt utav mig gällande ordning och reda bladn mina saker. Jag bäddar alltid sängen så fort jag vaknat och kan inte lämna mitt rum stökigt.

Jag biter på naglerna fast jag är tjugo år gammal och kan inte sluta.


Jag lider utav tvångstankar som jag dock blivit bättre på den sista tiden.

 Jag verkligen älskar barn vilket jag gjort sen jag själv va ett =) Längtar till den dagen jag får barn och har t.om. redan tänkt på namn. Tyvärr döpte jag min råtta till det namn jag älskar vilket gör jag inte kan döpa någon son till detta...haha...

 Mitt favortdjur är tiger och hade jag få valt att bli ett djur hade jag valt att bli en tiger. De är vackra, ståtliga, starka och har knappt några fiender.

 Jag sover med en nalle....vid namn Oliver =D

  Jag är beroende utav lösgodis! 



Ja, nu vet ni lite onödigt, smått pinsam fakta om mig. Det är meningen jag ska utmana sju personer men skriver som min kusin gjorde "de som vill kan ju besvara frågorna". Extra kul hade det ju varit om ni, utan blogg, vågade erkänna sju sanningar om er själva som en kommentar till mig =) Spännande va? haha! 




Kommentarer
Postat av: Krullan

Hahaha... Städning, Tigrar & lösgodis är sååå du :)

Vilken söt liten lista :)

2009-02-02 @ 14:37:15
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Emelie Svenning

Jag lägger upp sju sanningar om mig själv på min blogg så kan du läsa dem där :D

2009-02-02 @ 16:33:04
URL: http://emeliesvenning.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0