Snart...

...ska jag nog ta bussen till Höllviken. Jag insåg i tisdags att jag VERKLIGEN behöver nya bandyskor. Det va såhär att mina..hmm..ja...stank..verkligen stank! Och de fick då slängas in i tvättmaskinen i hopp om att stanken skulle försvinna eller iallafall dämpas en aning =) Jag fick  låna Jessikas skor på träningen. Jag insåg under träningen hur sköna hennes skor va och att jag inte behövde "snöra om" dom en enda gång och att jag inte fick ont en enda gång i tårna. Ja, jag insåg helt enkelt att mina inte bara stank utan måste va väldigt slitna. Så jag ska snart åka och se om det finns några kanske på rea? Kan jag ha sån tur? För ett par nya med "normalpris" tillåter inte mina tunna pånbok =) Håll tummarna!

Har inte så mycket att berätta annars...allt rullar på ungefär som vanligt =)

Är dock väldigt, väldigt trött på detta väder! SAAAKNAR värmen och sommaren! Nu hade det verkligen passat bra med en resa. Eller vad säger ni? Man vaknar på morgonen och ser knappt om det är morgon eller kväll pga. det gråa, trista, regniga vädret. Därför tänkte jag drömma mig tillbaka till sommaren en stund med hjälp av lite foton!



Fina foto på blommor jag tog förra sommaren:





Jag saknar alla kvällsdopp och kvällsbesök på stranden. Finns inget finare ställe än en vindstilla kväll på stranden. Här spelar jag o Malin fotboll =)
  


Det är såhär att förutom sommaren så saknar jag min bästa vän, Tronde, MASSOR. Jag hittade två perfekta sommarbilder på just Tronde. Hennes fräknar är det vackraste! Älskar fräknar och det är så somrigt!






Ha det bra allihopa!





Kommentarer
Postat av: Krullan

Skiiitfina bilder :)

hittade du skor?



Och du, jag tror faktiskt vi är likare än vad vi tror. Vi har noll balans. Bara att jag har noll balans på is och du har på moder jord!

2009-02-06 @ 01:01:00
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Krullan

Eller hur. Han är faktiskt skiiitstor nu ju... Usch! Han bara springer ifrån mig i växten...



I Miss you cousin! PUSSIS

2009-02-09 @ 14:32:41
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0