Måndag 2/1-08

Såhär långtid mellan mina uppdateringar har det nog inte gått förut! Ska skärpa till mig! =) Fast lite svårt just nu då jag inte har så bra tillgång till dator än.

Ja, allt har rullat på som vanligt annars. Vi har spelat lite matcher, vunnit någon och förlorat någon, men så får det ju också bli ibland =)
Jag har ÄNTLIGEN fått träffa Linn och lilla William (som va helt underbar) och hoppas vi ses snart igen. Saknar er redan!
Klippt mig har jag också gjort förresten, ganska kort, hos en FRISÖR..haha..har jag inte gjort på ex antal år. mennu är det fräsht och sånt. Så NU kan jag försöka odla långt hår. Får se hur detta kommer gå! =) Annars så har jag faktiskt haft ganska fullt upp med flytt och influensa samtidigt. Inte kul inte, jo med flytten då såklart! Men inte med den här jäkla influensan, eller vad det är. Feber, hosta, halsont och värk, värk, värk i kroppen. Aja, bättre nu iallafall! Och man kan ju inte annat än njuta när man har den utsikt man har från mitt rum =) Kvällen är finast. Solnedgång vid havet. Vackert!
Det finns människor som ger utan en endaste baktanke att vilja ta tillbaka. Tänk om alla vore sådär. Mer kärlek åt folket! Vi hade alla blivit lyckliga! =) Jag älskar att ge faktiskt, ge och hjälpa till. Att kunna hjälpa någon ger ju framförallt personen man hjälper massor men det ger faktiskt mig en massa med! Alla borde se det så! Hjälps man åt så ser man sitt eget värde, ser man sitt eget värde så mår man bättre för då vågar man ta ansvar för sig själv, ta för sig för det man behöver och mår bra utav. Ja, jag har en massa tankar kring detta....min lilla lösning på en massa världsproblem...haha... tror en viss person vet vad jag menar =)

Jag ska uppdatera så fort internet införskaffas eller nästa gång jag får chansen till att låna en dator.

Här kommer fotot Linn! =)



Massa kärlek till er allihopa! =)



Kommentarer
Postat av: Linn

Kul att det bara är William som lyckas titta in i kameran =) Han kan min son =)

Du, så mkt som han avgudar dig så måste du ju vara barnvakt nån gång... Han blev ju som ett plåster direkt på dig...

Kramar

2009-02-02 @ 09:45:34
Postat av: Krullan

Du är fin min kusin :)

2009-02-02 @ 14:36:24
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0