Vill inte...

Jag verkligen, verkligen vill inte längre =(
För att komma på andra tankar:


Direkt när jag kom hit så grävde jag fram min snölykta som nu blivit förvandlad till en igloo =) Men mysig att tända ändå...
Sen hade min snöängel...plus min och Malins snöänglar heeelt försvunnit. Så jag "uppdatera" den igen...MYCKET roligare denna gång...i denna djupa snö! HAhaha...jag försvann ju nästan.
...tyvärr bara mobilfoto...vilket inte blir särskilt bra...men..men..
Fjärilarna är till dig Malin =)

Kommentarer
Postat av: Malin

"..vill inte längre.." Jag vet att du klarar det! Du är stark. Jag finns fortfarande kvar, lämnar dig ALDRIG!!!!! Jag älskar dig syster!! Du fixar det :)

2009-12-22 @ 21:15:01
URL: http://mostermaliin.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0