Tiden rusar iväg...

...för ja, snart är det ju jul! Redan! le="text-decoration: underline;">Kan inte fatta det. Kanske för jag inte riktigt har fått någon speciell julkänsla än. Men vet nog hur jag ska skaffa mig det. Jag fick ett mms utav kussen igårkväll. Det va foto på hur fint Jecka pyntat lägenheten med ljusnät, värmeljusstakar...ja, massor med ljus. Där är jag och Jecka väldigt lika. Just det med att pynta med just ljus får en att känna julstämning. Det va fint... Bra jobbat Jecka! Måste komma hem till er snart så jag hinner få lite julkänsla för annars är julafton helt plötsligt här! =) Därför måste jag bara lägga in en bild jag tog förra året på min utebelysning:
Jag har t.om. glömt att öppna min fina julkalender jag fick utav kussen. Men...men..gjorde inte mig så mycket för då fick jag äta tre istället för en chokladbit. Japp, det är en chokladkalender med älvor på såklart =) Min kusin är väl för söt?!! =)  Önskade jag hade en kamera så jag kunde fotografera och lägga in nya bilder som t.ex. på min fina kalender. Men tyvärr är den ju sönder. Förstår inte! Va ju så försiktig med den =( Ibland önskar man nästan att jultomten fanns på riktigt...haha...

Idag är det meningen jag ska prova på att bada/simma i en varmvattensbassäng. Men har ännu inte bestämt mig. Fast måste ändå ha kommit en liten bit på vägen eftersom jag förut kände ett blankt nej men nu känner kanske, kanske. Det är väl ett framsteg? Aja...får se hur det blir.
Här är iallafall en bild på när jag "badade" i min faster och farbrors pool förra sommaren:

Det är sååå skönt att ha internet nu. Har fått låna utav Malin (tack!)

Nu vill jag bara nämna och skriva ett par rader om Malin och Ingela eftersom att dom har blivit två utav de viktigaste personerna i mitt liv. Tänk att man verkligen kan träffa någon som man aldrig känt förut men som man direkt får en helt speciell, stark, känslomässig kontakt med. Det lixom bara "klickar". Att träffa en person som, när man berättar något, kan avsluta ens mening. Någon som har full förståelse i så många saker!!! Allt ifrån förståelse för kroppsuppfattning, händelser, känslor till strumpor och öronsnibbar...haha...ja, bara ni som förstår!
Ni stannar alltid i mitt hjärta!

Nu ska jag nog pyssla ett kort till min lillasyster och sen träff med Malin. Hemmamatch ikväll mot Höllviken....ooohh..nervöst! Berby-match! Men hoppas verkligen vi spelar bättre än förra matchen...för den matchen...ja, det va inget att hurra för precis!

Avslutar med en bild jag tog förra vintern:
Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0