Tandläkarskräck!

Idag va det "äntligen" dax för tandläkarbesök och jag va såklart jätte nervös! Läääskigt hos tandläkaren. Jag va dessutom beredd på massor med hål pga. allt godisätande =) (har inte varit hos tandläkaren på länge) Men allt såg fint ut(=en STOR sten lyftes från mina axlar.)

Har varit lite tråkigt med uppdatering här men jag tycker, som sagt, om att lägga ut bilder m.m. och håller på med att redigera bilder osv. för att berätta och visa att jag redan planerat hur mitt rum på Orana ska se ut...haha... Ligger nog i generna, vet att mamma är likadan. Vi älskar att "inreda"

Eftersom det va tandläkarbesök i Skanör och förmodligen träning så blev det även övernattning hos Jessika. Mysigt! Jag och Jessika åkte en sväng till stan. Hon skulle fixa lite julklappar och jag hängde med för skojs skull. Sedan så har jag suttit och pysslat med hennes barn en stund mysigt! Men färden till stan, bland allt folk och massa spring i olika affärer, tog nog på mina krafter...haha...för sen somnade jag ett par timmar! Helt borta. Men...men nu är krafterna tillbaks, speciellt för mys framför tvn, med en massa gott!..haha...ovanligt?!

Vill också tillägga att jag är super, superglad att jag hann träffa dig en stund idag! Love you  Och håller verkligen med i det du skrev för ett tag sen "utan dig är jag halv"
P.S. Din blogg är sååå fin nu! Blev så rörd när jag såg den!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Sandra!

Vad skönt att det gick bra hos tandläkaren =)

Kram

2009-12-15 @ 22:39:53
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: eva

Tänker på dig, hoppas det blir ett fint nytt år. Kram

2009-12-27 @ 20:13:18

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0