"Sömngångar-Malin"

Nu vill jag först berätta en kul grej =) Jo, det är såhär att klumpiga-Malin går i sömnen. Hon har själv skivit i sin blogg om ett annat tillfälle då hon gick i sömnen. Men vill ändå nämna det här också...haha... Jo, det va såhär att Malin drömde en natt att någon sa åt henne att gå in på toaletten...vad händer?
- "Jo, hon somnar där och vaknar upp på toalettgolvet"
..haha..hon e så söt!

Idag skulle vi snabbt träffas för jag ville lämna över en present till henne. Hon skrev då i ett sms: "ta med kameran så kan du ta dagens bild till din blogg..haha!!!"

Jag blev helt glad, har ju försökt ta foto på henne men det gick ju inte så bra, och tänkte ÄNTLIGEN får jag foto på henne!

När jag sen mötte upp henne kom hon skrattandes fram mot mig. Hon hade värsta bulan i pannan med ett litet "plåster" (strips tror jag det heter) över bulan och lite blod syntes.
Då berättade hon att hon ÄNNU en gång gått i sömnen, förmodligen, gått in i en dörrkarm...men vaknade hon? Nej...hahah...hon vaknade sen med blod som runnit ner från pannan ner till kinden.
Så fotot jag fick ta på henne va denna:



Åhh...stackare...men...men...det va ju inte riktigt ett sånt foto jag ville ha på henne....men efter hon fått sin present så (godhjärtat som hon är) fick jag ta ett par på oss:





Kommer med lite längre inlägg senare. Är i skanör just hos Jessika, Mimmi och Emma....snart äta PIZZA...gott,gott!!!


Ha det så bra sålänge


Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha!!! Jag ÄLSKAR detta inlägget STARKT!!!! skrattar fortfarande! Älskar dig sis!

2009-12-30 @ 22:00:37
URL: http://mostermaliin.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0