Sista matchen...

...ja, sista för mig denna säsongen iallafall. Gör ganska ont i hjärtat =( Jag kommer saknar heeela laget och de bästa tränarna någonsin: Peter och Fredrik. Ni är bäst!
Men jag kommer hålla alla tummar och tår så att ni vinner! Ni klarar ALLT! Hoppas vi håller kontakten på något sätt. För tillbaka till er SKA jag!
Min morgon började såhär. Upp klockan 07.40...typ...ut för "morgonciggen" och ser då att min fina snöängel förstörts av ny snö. Hmm...måste, måste (min barnsliga sida byggs snabbt upp) MÅÅÅSTE göra om den! Japp..lägger mig ner och gör om den. Kallt! Speciellt då min rygg fylldes utav snö...haha...men..men.. Det va kul! Seeen kunde jag slappna av igen och bli vuxen...hahaha...
Snart tänkte jag gå ut på promenad i snön, det snöar sådär precis lagom just nu. Tänkte smita förbi "systers" lägenhet och lägga in en liten "sak" i hennes brevlåda!
Var är du?! Vi hinner väl träffas idag?!!
Aja, nu ska jag fortsätta göra vid mig och klä på mig varmt.
Ha det super så  länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi kommer snart spela tillsamman igen, det vet jag!!! Vem ska jag nu sitta och muttra med på bänken!!!?? Jag kommer sakna dig min fina sandra!!

2009-12-18 @ 22:33:58

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0