...neeeej...

...jag typ vägrar!
Vill inte längre...
Hjälp mig ta bort denna ångest!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Älskade du! Det kommer gå bra! Du är starkare och modigare än vad du tror! Du kommer att fixa det! Du är inte ensam, jag och många andra kommer att finnas kvar och stötta dig i det! Jag LOVAR!!

Love you sis <3

2010-01-01 @ 03:16:22
URL: http://mostermaliin.blogg.se/
Postat av: Krullan

Älsklingskussen. Du kommer klara detta bra, tänk på att det inte är för evigt. Och att detta förmodligen kommer ge dig trygghet i livet igen. Det är nästan så jag vill byta, du kan få plugga här och jag kan få rida på hästarna :) :) :) Nä, skämt åsido. Förstår att det måste vara fruktansvärt skrämmande, men som Malin säger: Du har många runt omkring dig. Och vi ska komma upp och hälsa på. Planerar redan vilken helg/vecko dag jag kan komma upp. Om man får, vill säga.



Min present till dig fanns inte idag. Så jag har nog ingen chans att få tag i den innan du åker (jobbar imorron, skola på måndag) men jag kan ju alltid ta med den upp när jag hälsar på. Visst?



Du föresten... vad tyckte du om borden då????

Puss och kram min fina tös!

2010-01-02 @ 15:49:37
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0