Natten på museet...

...ja, den filmen blir det snart tillsammans med lilla Emma som är hemma och sjuk från skolan. Det blev inte Ice Age 3 igen men det gör inget för jag har inte sett denna och Emma sa den va "jätterolig" så jag litar på henne =)



Lyssnar och har blivit helt galen i Racoon...låten "Mrs. Angel" är favortien just nu. Cred till dig ännu en gång för musiken Jecka





Vill skänka en tanke till dig Malin!



Bamsestarka! Visst?! Du klarar allt!!!



Lite halvtråkigt inlägg igen. Men kommer ett längre senare!

Ha det bra allihopa!


Kommentarer
Postat av: Jecka

Söt du är!

Jag har precis fått Creeds nya platta.

Its goooooood :)

2009-12-17 @ 00:45:28
Postat av: Malin

Tack syster för att du skänker en tanke till mig! Precis, så är vi Bamsestarka! Snygg bild föresten på vår förebild ;)

Saknar dig någon sååå otroligt mycket! Men vi MÅSTE ses snart! love you.

2009-12-17 @ 03:03:01
URL: http://mostermaliin.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0