Lite blandat...

...tänkte börja att berätta om att jag har FÅTT EN KAMERA! Jag blev så glad så (ja, bölig som jag e) tårarna inte kunde hållas inne. Jag har verkligen inte räknat med några julklappar alls...men fick ändå helt många PLUS en kamera. Eller jag fick presentkort så jag kan köpa en.
Som jag nog gnällt över ett visst antal gånger så har min älskade kamera gått sönder ju FAST jag hantera den som min värdefullaste ägodel (lite, men bara lite överdrivet) då jag verkligen älskar att fotografera!





Såhär fin är min nya kamera =) Kunde välja mellan silver och denna...hade en i silver förut så lite kul med ny färg.


Tusen, tusen, TUSEN tack allihopa jag fått julklappar utav och som jag fick fira jul med

Jag tycker såklart att julklappar inte alls är något måste. Jag älskar dock att ge bort julklappar men julklapparna betydde något extra i år....nog för jag inte räknat med något alls. Blev lixom rörd =)
På julaftonsnatten så blev det midnatts mässa i kyrkan...och ännu en gång kunde tårarna inte hållas inne =)
Har inte hunnit ta så många bilder med kameran än men fick fram ett par foton som låg kvar på mitt minneskort:
Allra sista bilden på älskade Elliott. Han va så söt. När han sprang lös i mitt rum så räckte det med att jag kallade "Elli..." så kom han fram...här va han i en utav mina korgar och jag har nyss kallat på honom...haha..så här hittade jag honom denna gång.
Bild tagen för väldigt länge sen...
Samma med denna...en bild som är säkert sex månader gammal.

Någon bild kommer lite senare upp från julafton. Men har två bilder jag kan lägga upp nu. En på Mollies julklapp och en bild mamma skickade genom mms för att visa så "julfin" Mollie va =)
Julfin med "lackskor" och finklänning.
Detta va Mollies julklapp från mig. Jag köpte en vit låda. Målade den i guld och svart plus målade/skrev hennes namn på den. Köpte en plansch på prinsessorna (som hon älskar) och klippte ut och klistrade på. Mollie är, precis som jag, GALEN i godis och sötsaker =) Fast favoriter är tuggummi, klubbor, Ahlgrensbilar och popcorn. Så i hela lådan fyllde jag den med klubbor, tuggummi, ahlgrensbilar någon påse popcorn, barbiekläder, hårsnoddar, klämmor och diadem, en bok och söta pennor och suddigum. Hon blev glad (det viktigaste såklart)
ETT foto kan jag lägga ut som jag fotat med min nya kamera...ingen speciellt rolig bild men det är på min nya datormus. Lila SÅKLART! haha...
Till något helt annat:
Jag vill tacka min hemkommun för att dom stöttat mig så mycket att de "utrett", kommit fram till (vilken hjälp jag behöver) och betalar min vistelse på Orana. Men fram för allt tusen tack för ni tror mig och lyssnar på mig! TACK!
Hoppas ni alla oxå haft en bra jul!
Ha det super 

Kommentarer
Postat av: Cajsa

hehehe, det tycker jag att du ska! XD den blir så unik då också! :D

2009-12-27 @ 14:54:47
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Malin

Åhh vad jag är glaaad för din skull att du fått en kamera!!

Du är bäst!!

Kramar i massor

2009-12-27 @ 22:15:15
URL: http://mostermaliin.blogg.se/
Postat av: Krullan

Fin, fin, fiiiiiiiiiiiiiiiin kamera! <3

Vad underbart att du har en egen nu. Så roligt!!!!! Förväntar mig tusen bilder här ;)

2009-12-27 @ 22:18:37
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0