Ice Age 3

...japp...det va den filmen det blev nu till allt "gottis ätande".
Helt ärligt...jag verkligen älskar Ice Age filmerna har inte skrattat så mycket till någon barnfilm som till dom. Har inte sett trean förut men ja, den va riktgit, riktigt rolig! Haha...älskar lilla Sid! Han är sååå söt och bara sjukt rolig!
Det är nästan bud på att se den imorgon igen! Va lite smått okoncentrerad och blev för trött i slutet. Men ja...haha...en film jag faktiskt rekomenderar!




Sen finns det såklart en annan favorit "barn film" jag också skrattat massor åt och det är ju Hitta Nemo. Att hålla sig för skratt när förvirrade Doris håller på med sina "tokigheter" är svårt...ja, till och med omöjligt! Så perfekt att sätta sig och titta på dessa filmer om man känner sig nere eller något.



Nu ska jag snart lägga mig...blivit ganska trött efter allt jag nyss proppat i mig. Vill inte ens erkänna det här för det är nästan pinsamt...haha...ja, kan jag äta så kan jag verkligen äta!!!

Ni får sova så gott allihopa


Kommentarer

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0