"Geisha-Sandra"

Ja, det är det jag fått höra från Jessika i två dagar nu.
Igår:
Vaknade upp genom att Jessika och Mimmi väckte mig...de skrattade och skrattade. Jag förstod inte så mycket. Kände jag knappt kunde få upp ögonen. Jag blev tillslut irriterad på Jessika för att hon skrattade hela tiden. Jag blev ju nervös och undra "vad f*n har hänt med mina ögon?!!"
Fast sen kollade jag mig i spegeln och kunde då inte heller hålla mig för skratt...haha...ser väldigt skumt ut!
Idag:
Vaknade jag upp och hade samma svullna ögon. Frågade om hon bytat tvättmedel då hon tvättat en utav mina toppar. Men det hade hon inte. Jag har inte heller ätit något speciellt. Kanske bara en förkylning på gång. Men vad för jag som svar på sms utav Jessika: "geisha Sandra! haha"
Så ja, jag håller kanske på att förvandlas till en sådan..haha..nä, men ärligt.
Vad händer med mina ögon?!!!



(Bild lånad från Google)

Kommentarer
Postat av: Jessika

Hon va lik dig, förutom det gröna på ögonen =). Mmm, du blev ju skitsur...låste in dig på toa och allt =D. Då skrattade jag tyst utanför =P. Kram

2009-12-21 @ 13:12:19
Postat av: Sandra

Ja...jag blev skitlack..men ska erkänna..jag skrattade ju oxå tyst inne på toan...haha...speciellt efter jag själv SETT mig i spegeln..haha

2009-12-21 @ 13:17:56
URL: http://soonafairy.blogg.se/
Postat av: Lotta

Sandra,jag har en hälsning till dig via Jessika lite angående vad som hände i helgen,hon berättar för dig.

Kram från Lotta

2009-12-21 @ 17:30:16
URL: http://tenderee.blogg.se/
Postat av: Mia

Jaaa lätt tyckte jag med, att mariette skulle vinna. Så fucking sööö & underbar röst. :) hihi



pusspuss Mariette look a like hahaha :D

2009-12-27 @ 20:05:38
URL: http://lillablondy.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0