Ett kort inlägg före läggdax...

...tänkte visa lite bilder som jag såklart tagit med min nya kamera..haha...tjatig eller något?! Nääädå...
Har inte alls tagit några speciella foton än men snart blir det också av!
Hade besök idag och såhär "lätt" är det att fotografera Malin...haha..
Gick en promenad förut och gick genom parken...fotograferade ankorna och deras "hem"...haha
Sen så köpte jag mig en kalender...jaaa Kussen min....orkade inte längre fixa med min "egen" =)
...fick ett mms av mamma förut. Hon va barnvakt till lilla Nellie. Mollie och Nellie ligger och myser i soffan. Mollie ser sååå stor ut nu =)
God Natt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Krullan

Haha, pallade du inte mer? Du kan smycka denna kalendern ändå. Bara att du slipper måla datum själv. Mycket bättre :)



Shit vad Molli är stor... Men kolla Nellie då! Herregud... Barn alltså...

Pusspuss och godnatt <3

2009-12-29 @ 01:08:40
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha ååhhh noo sis!! du la verkligen ut dom på bloggen! Men fina bilder blev de på ankornas hem :) Du är duktig! <3

2009-12-29 @ 23:58:53
URL: http://mostermaliin.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0