Jag glömmer aldrig!

Barn med särskilda behov?


- Jag kallas ett barn med särskilda behov.


- Barn med särskilda behov blir så lätt

Barn med särskilda besvär.


- Barn med särskilda besvär blir så lätt

"särskilda"


- Särskilda barn blir så lätt isär- skilda.


- Isärskilda barn får så lätt

särskilda behov.


- Särskilda behov är inte särskilda -

bara STÖRRE -


STÖRRE BEHOV har väl även du...ibland.



Denna är så fin. Blir lika berörd utav den varje gång jag läser den.





Jag fick den utav en person...
♦...som betydde massor
♦...som fick mig att inte känna mig ensam
♦...som va den första som frågade "rakt ut"
♦...som jag för första gången öppnade mig för
♦...som jag, än idag, tackar för att du fick mig (och följde med mig) så jag fick hjälp


Jag minns när du...
...lärde mig göra vackra smycken
♥ ...fick mig att bli beroende utav GuitarHero =)
♥...fick mig att känna hopp om en bättre framtid
♥...kunde hålla mig i handen för att hjälpa mig igenom drömmarna



Men...
→...jag minns också vårt samtal en kväll då vi båda började gråta (inne på toaletten) efter att du frågat mig en fråga och utan att jag gav dig ett svar...så förstod du.......men vad hände sen?
→...jag minns också att jag senare upplevde något utav det största svek någonsin→att helt plötsligt bli misstrodd?!

 

Vill bara skänka en tanke och hälsning till dig Malin (du behöver och "förtjänar" den som mest just nu tror jag )Glöm inte:
"Sandra & Malins detektivbyrå" haha...du förstår iallafall! 

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack Gumman för att du skänkte mig en tanke! Betyder oerhört mycket!

Du är en stark person, glöm aldrig det!

En helt fantastisk människa!

Tack!

2009-12-02 @ 23:11:12
Postat av: Anonym

Oj förresten, haha ja jag fattar vad du menar med detektivbyrån, vi är bara bäst! :) krrraaam

2009-12-02 @ 23:12:34

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0