Ännu en gång ett...

...blandat inlägg. Men så blir det ju när man inte bloggat på ett tag och när man ska klydda varje gång med att sätta in foton och sånt =)

Först kommer det några foton sen julafton. Tyvärr togs det inte så många.



En sån här söt "tomtenisse" fick jag myst med hela kvällen..
...haha...fast bilden nedan så ser han inte särskilt glad ut precis...haha..




...och detta va bara NÅGRA utav julklapparna som fanns...blir ju så med barnens alla julklappar från släktingar osv. Men det va verkkligen extremt mycket julklappar!






En egobild mitt i allt. Men detta va häromdagen precis före jag skulle gå ut och prova min kamera. Försöka hitta något kul att fota "närbild" på...



Men denna årstiden (när snön redan försvunnit här nere) så fanns det avsolut inget kul att fotografera. Hittade dock lite löv och lite gräs som nog "frös" =)




Så ja....jag vandrade vidare till mina nya vänner och fotograferade lite där istället...



Dessa va jag gaaaanska rädd för. Känner inte att fåglar är de pålitligaste djuren precis...men de verkade faktiskt snälla. Jag fick gå jättenära och fotografera dom...





Men visst är färgerna på dom helt underbara!?

Ja, jag har inte så mycket mer att berätta eller visa...sen så är jag ganska trött nu. Ska nog gå och lägga mig så jag orkar med hela dagen imorgon.
Snart, snart NYTT år!!! Kan inte förstå hur snabbt detta året gått!

Sov så gott allihopa!


Kommentarer

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0