Bra text

Texten i denna låt passar SÅ perfekt!! 

Att bara försöka kämpa för att få bekräftat tillbaka de känslor man själv känner...men i nästa sekund känner man ilskan igen...och så skäms man för man känner ilska...
Eller skäms jag inte? Kanske vill jag bara tränga bort ilskan för att kunna överleva?
Men egentligen...varför ska endast en person behöva kämpa?
Att va förvirrad och att inte veta vad som menas men att lära sig hoppas på det lilla som väl är positivt?
Rätt eller fel?
Borde va fel och jag ska någon gång bli stark nog för att kunna visa det!


Fast min kärlek till dig försvinner aldrig någonsin!!!

Men jag ser nu..nu när jag tagit avstånd hur fel det egentligen va...



                                              

Kommentarer
Postat av: Krullan

OH, underbaraste låten! Älskar den...

2008-10-03 @ 23:30:03
URL: http://krullan.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0