Torsdag 30/10-08

Julen närmar sig...
Ja, det känns nu när det är iskallt ute och gräset blir sådär glittrigt utav frost...Hatar kylan!!! Eller..klart det är fint och mysigt med snö men här nere blir det ju inte så mycket utav det...kanske någon dag men sen bara slask, slask, slask ända in i april, typ...
Hade velat resa..någon som vill följa med? =)
fast det e klart...julpynt, värmeljus, tjocka filtar, eld ibrasan...ja, det är ju faktiskt riktigt mysigt ändå!



Tagen förra julen



I måndags så passa jag Jessikas & Ripans hundar...Lotus och Flex. Lotus träffar jag ju ofta men att se Flex igen va hur kul som helst (såg han sist då han va liten) Flex är en Whippet (om det nu stavas så) och är sååå söt. Jag vet inte va det e med honom men något visst är det! Vill haaa! =) haha...eller så får jag hoppas jag får passa honom fler gånger. Jag blev bjuden på tacos i måndagskväll dessutom vilket va gott,gott! MASSA såser och ja, jag krängde sådär som jag kan när det är riktigt,riktigt gott och jag e hungrig! haha...

I tisdags så åkte jag och sola precis vid Janina. Efteråt så träffades jag, Janina och Lollo. Vi va en stund hos Janina och åkte därefter till stan för att fika (och leta shorts tll mig) Vi fika på EspressoHouse...en stor ChaiLatte och en stooor muffins =) och före vi åkte hemmåt så blev det falafel också! Träning på kvällen och det va kul såklart =)

Igår blev det en riktig slappdag, verkligen slappdag! Jag, Kulle, Oskar och Stolle (någon gång) spela "guitar hero" typ heeela dagen...ÄLSKAR det spelet!! haha...klarade t.om. TVÅ låtar på svårighetsgraden "hard"...Jättestolt blev jag! haha.. På kvällen hälsa jag på Jessika några timmar!

Ja, idag så blir det träning ikväll... Funderar på att sola idag också (sola bara kort tid sist)...solning är toppen för mitt ansikte! Skönt! =) Hoppas på att snart få träffa Kussen o Jecka saknar kanske hinner en stund idag? =) Får se...

Imorgon så är det match som gäller...spännande... Blir nog det tuffast motståndet hittills dock..men..men vi ska kämpa!!! Det är bestämd vi i laget också ska ut efter matchen...snälla, snälla tjejer...följ med! Hade varit hur kul som helst!

Ha det bra!



Kommentarer
Postat av: Krullan

Oh så mysig bild!

Och om ett tag får du kanske en till vovve att passa, fast en som är jätte liiiten :)

Snart får vi ses kusselisa, solning och guitar hero blir det då!

PUSS

2008-10-30 @ 15:36:16
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Japp, gott gott med tacos. Vi krängde ordentligt alla 3 faktiskt =) Så va det det där med julen. Har sagt att du kan va med mig =) Kram kram

2008-10-30 @ 22:43:09
Postat av: Malin

NU har jag med blogg=)

2008-10-30 @ 23:40:31
URL: http://palmmalin.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback