Tisdag 7/10-08

Eftersom jag varit väldigt inaktiv i bloggen så tänke jag börja med att berätta om helgen.
Lördags...hmm..ja, en från början väldigt jobbig dag men som senare blev allt annat än tråkigt. Alltså toppen! =)
Vi hade seriepremiär och åkte till Ystad för att mötas av en väldigt speciell spelplan...liten, liten, liten och med parkettgolv...vilket är mycket speciellt då man inte får riktigt bra fäste under fötterna och bollen studsar som en pingisboll (lite överdrivet dock) Men matchen va rolig...som Sandra o. sa någon gång under matchen "Det är som Bambi på hal is" och ja..så va det verkligen..
Men att ha seriepremiär och möta ett lag som dessutom kallat oss "tunga o långsamma" så va en vinst med 20-1 perfekt som helt!
Att jag själv dessutom fick in ett mål va jättekul...då jag typ aldrig, aldrig gör mål...
Fast förlåt Jenny för jag råkade nocka dig vid min...hmm..vad ska jag kalla det.. "målgest"? Haha...
Aja..en perfekt match för att få upp humöret till kvällens lagfest.. Fest med herrlaget o styrelsen på scoutgården blev det stress till efter matchen.
Det va god mat och trevlig sällspap...en jätterolg kväll! Får se om jag kan få tag på lite foto därifrån sen eftersom jag hörde "en viss person" lyckades ta typ 450 bilder..haha...Janina..vill ha!!!


På söndagen mådde jag väl sådär som jag förtjäna =) lite smått huvudvärk typ hela dagen med följde med Sandra o Janina när de skulle dömma Palmstaden-Höllviken...spännande match faktiskt!
Molly höll mig sällskap o vi åt korv. risbulle o  sånt där skräp som va extra gott denna dagen =P


Igår åkte jag en sväng till stan för att köpa tre t-shirts jag såg förra veckan, med kussen min, tänkt på dom sen dess och kände nu jag bara vill ha dom! Det va ju älvor på..så de kunde jag INTE motstå! haha..

Snart ska jag träffa Louise för tydligen skulle jag stå "modell" för ett fotoarbete hon har i skolan. SMIDIGT att fråga mig om man har som mål att få ett betyg..haha...inte så jätteglad för att bli fotat.
Aja..får hoppas man får någon bra bild och får se vad hon har för idéer.


                                            Ha de bra!                          

                                                

                         Mina nya, fina älv-tröjor =)


Kommentarer
Postat av: Emma

träna ikv? :)

2008-10-07 @ 18:43:45
URL: http://emmabjuvenhed.devote.se
Postat av: Krullan

20-1 ??? SHIT, så braaaaa!

Vad fina t-shirtsen var gumman! Det är du värd...

Kan vi höras ikväll kanske?

2008-10-07 @ 20:11:23
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: Tenderee

Vilken fantastiskt fin hemsida du har gjort....kram banan!

2008-10-11 @ 08:40:54
URL: http://tenderee.blogg.se/

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback