Onsdag 8/10-08

Igår så blev väl fotona Louise tog inte särskilt bra då jag hade lite svårt att ta det seriöst och bara "flamsa" så vi ska göra nytt försök tror jag =) Vi hade inte heller särskilt mycket tid då jag skulle iväg till stan senare och därefter blev det träning. Hennes skoluppgift gick ut på att hon först skulle hitta en bild på någon..sen skulle hon göra typ en liknande bild...ja, gick väl inte så bra...av typ 30 bilder tyckte jag en blev okej...Bakgrunden blev så fin o färgglad...en typisk höstbild ändå =) 
Idag åkte jag till stan och inhandla en ny jacka, en mössa och en halsduk...väldigt glad för det då jag inte haft ny jacka på typ år...Nu ska jag lägga mig.
                                           




                                            


           
Här e bilden Louise tog...dock inte alls en utav dom som hon skulle använda


     
        

 
  
    Här e min nya jacka, halsduk och mössa...haha..prislappen syns på mössan där ja =D


                                                                                   
God natt!

Kommentarer
Postat av: J

Du är så snygg sandra ;)

2008-10-09 @ 11:12:05
Postat av: Anonym

snygging!!

2008-10-09 @ 17:04:21
Postat av: Krullan

HIMLA fina bilder kussan! Du är svinsöt...

2008-10-09 @ 19:20:36
URL: http://krullan.blogg.se/
Postat av: JONAS

grymt söt hoppas på att du kommer att hem till mig snart å spelar guitar hero snart ;)

pussen å kramen

2008-10-10 @ 03:34:41
Postat av: JONAS

hejsan sjukt söt allvar beskyll mig inte för saker ja inte gjort hahah står för de ja säger tycker visste ju inte ens om att man kunde skriva här jue ;)

hoppas i vilket fall som helst att du kommer å spelar lite gitarr med mej sanrt ;)

2008-10-10 @ 03:37:53
Postat av: Anonym

Hej min tös! Va vacker du är. Många kramar din ex mamma (ripan)

2008-10-13 @ 19:00:55

Lämna gärna ett spår:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0